برخورد قانونی با افراد سود جو در زمینه تولید محتوای آموزشی
برخورد قانونی با افراد سود جو در زمینه تولید محتوای آموزشی
سکان نیوز/معاون متوسطه آموزش پرورش مازندران از برخورد قانونی با افراد سود جو در زمینه تولید محتوای آموزشی خبر داد.

سکان نیوز/به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «اسفندیار نظری» با بیان تفاوت تدریس مجازی نسبت به سال گذشته افزود: تدریس مجازی در سال تحصیلی گذشته مختص به20 درصد باقی مانده دروس بود ولی امسال باید این فرایند از صفر شروع شود و ممکن است این روند تا پایان سال ادامه پیدا کند و این نیازمند همراهی، همدلی، تمرکز و ایجاد وحدت رویه در اجرای فعالیت های آموزشی است.
وی با اشاره به اهمیت تولید آثار در چهارچوبی درست و قاعده مند، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از معلمان توانمند به تولید محتواهای استاندارد بپردازیم و این محتواهای تولید شده توسط دبیران و معلمان باید درجایی رصد و اعلام عمومی شود.
نظری با اشاره به ورود افراد غیر مجاز به مدارس، تصریح کرد: مواردی از ورود افراد غیر مجاز جهت تولید محتواهای درسی به مدارس دیده شده که این افراد سودجو از دانش کم برخی از معلمان در زمینه چگونگی تولید محتوای الکترونیکی استاندارد سوء استفاده کرده و در مقابل دریافت مبالغی این محتواها را برای آنها تولید می‌کنند. این کار غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده با مدیران و معلمان و عوامل دخیل برخورد خواهد شد.
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به منعطف بودن برنامه مدارس و ضرورت عدم انقطاع آموزش و استمرار آن، افزود: باید علاوه بر برنامه شاد روش های دیگری را با توجه به گستردگی روش‌های تدریس، در برنامه قرار دهیم تا معلمان و مدیران بتوانند با امکانات بیشتری به امر آموزش و تربیت دانش‌آموزان بپردازند.