بختیاری؛ تمرکز بیمه ایران بر فرایند بیمه گری و تناسب آن با درخواست های بیمه گذاران است
بختیاری؛ تمرکز بیمه ایران بر فرایند بیمه گری و تناسب آن با درخواست های بیمه گذاران است
سکان؛ مدیرعامل بیمه ایران اصلی ترین هدف مدیران شرکت در دوران مدیریت فعلی را تمرکز بیشتر بر فرایند بیمه گری و تناسب آن با درخواست های جدید بیمه گذاران عنوان کرد.

به گزارش سکان، سید مجید بختیاری گفت: در بیمه ایران شورای امور بیمه گری را  تشکیل دادیم تا با همفکری خبرگان و کارشناسان توانمند راهکارهای مناسب اصلاح و یا تغییر روند فعالیت ها دربخش فنی به دقت واکاوی و بررسی شود.

 وی افزود: نیازهای بیمه ای بیمه گذاران، امروزه بسیار فراتر از پیش بینی شرکت های بیمه ای است و این موضوع باید مورد توجه بخش فنی و بیمه گری صنعت بیمه قرار گیرد.

  بختیاری با اشاره به اینکه بی تردید ما هنوز دراول این راه بزرگ هستیم، افزود: به زودی با جمع بندی نظرات و دیدگاه های کارشناسی شیوه نامه جدید تدوین و اصلاحات یا تغییرات لازم دراین خصوص انجام خواهد شد و از طریق معاونت فنی در شعب شرکت گسترش داده و آن را عملیاتی خواهیم کرد.

 مدیرعامل بیمه ایران بیان داشت: پیش فرض های ما برای به روز رسانی بخش فنی توجه ویژه به آموزش، پژوهش و تحقیق میدانی است. همچنین، در بخش بازاریابی به دنبال شناسایی نیاز های جدید بیمه گذاران  به منظور طراحی بیمه نامه های جدید هستیم. البته چنانچه بیمه نامه های قدیم نیز به اصلاح نیاز داشته باشد آن را در دستور کار خواهیم گذاشت.