با نگاه ایثارگرانه کارهای فاخر برای شهدا انجام دهیم
با نگاه ایثارگرانه کارهای فاخر برای شهدا انجام دهیم
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با گروه های جهادی گفت: با نگاه ایثارگرانه کارهای فاخر برای شهدا انجام دهیم.

به گزارش ایثار واحد مازندران، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با گروه های جهادی با بیان اینکه مهمترین رسالت و ماموریت بنیاد،ف ضایل معنوی است اظهار کرد: تمام خدماتی که از سوی بنیاد به ایثارگران ارائه می گردد صبعه فرهنگی دارد.
کهن سال گفت: نگاه ما این است ظرفیت ها و استعدادهایی که در گروه های جهادی وجود دارد وارد میدان شوند به یقین بار مشکلات جامعه ایثارگری کم خواهد شد.این مسئول تصریح کرد: نقش و کارکرد گروه های جهادی را کسی نمی تواند انکار کند.
وی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در جهت تحقق و نهادینه کردن این فرهنگ ، نیازمند عزم جهادی و بسیج همگانی هستیم.
مدیر کل بنیاد مازندران با بیان اینکه گروه های جهادی افرادی پاک سیرت، خیرخواه،با اخلاص و انقلابی هستند عنوان کرد: همین که احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شده اید و در خانه شهید حضور پیدا کرده اید این نوع نگرش و رفتار شما قابل تقدیر است.
کهن سال اذعان داشت: نوع نگاه ما مطالبه گری در حوزه های مختلف خدمت رسانی ( اشتغال، فرهنگی، ورزشی، هنری و … ) است و گروه های جهادی در این خصوص می توانند نقش آفرینی کنند.
مدیر کل بنیاد مازندران گفت: گروه های جهادی با رویکرد جهاد تبیین که مقام معظم رهبری مد ظله العالی ترسیم کردند پا به عرصه خدمت به ایثارگران بگذارند.
کهن سال اظهار کرد: با نگاه ایثارگرانه کارهای فاخر برای شهدا انجام دهیم و شهدای عزیز را به جامعه و نسلهای آینده معرفی کنیم.
اعضای گروه های جهادی نقطه نظرات، راهکارها و دیدگاههای خود را در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ آثار شهدا، دیدار با ایثارگران، استفاده از نخبگان، انجام کار پژوهشی، ساماندهی مزار شهدا و … بیان کردند.
در این جلسه احمدی معاون فرهنگی بنیاد مازندران حضور داشت.