با حمایت استاندار اصلاح طلب دولت روحانی در مازندران/باقری مدیرکل تعاون و کار شد/نفوذ در بدنه کارگری
با حمایت استاندار اصلاح طلب دولت روحانی در مازندران/باقری مدیرکل تعاون و کار شد/نفوذ در بدنه کارگری
سکان نیوز؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی علی باقری را به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب کرد.

به گزارش سکان نیوز، شنیده ها حاکی از این است که این انتصاب با حمایت استاندار اصلاح طلب دولت روحانی در استان مازندران صورت گرفته است و حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خطاب به علی باقری در این حکم انتصاب آورده : نظر به بررسی‌های صورت گرفته به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران منصوب می‌شوید.

باقری که پیش از این به عنوان معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران مشغول به کار بود، آیا وابسته به جریان لیبرال و اصلاح طلب دولت روحانی است؟

اداره کل تعاون و کار از جمله اداراتی است که مستقیم با جامعه کارگری در ارتباط می باشد و نفوذ جریانات سیاسی به جامعه کارگری استان ضربه خواهد زد.

کارگران مازندران، این قشر زحمت کش جامعه این روزها حالشان خوب نیست، هر سال با رکود اقتصادی و افزایش تورم افسار گسیخته سفره هایشان کوچکتر شده است، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کارگاه ها، کارخانه ها و مراکز تولیدی دیگر چرخ زندگی شان سخت تر از گذشته می چرخد.