با اجرای طرح 3070 بیمه شدگان از خدمات غیرحضوری بیشتر ی بهره مند می شوند
با اجرای طرح 3070 بیمه شدگان از خدمات غیرحضوری بیشتر ی بهره مند می شوند
خبرگزاری سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: گسترده شدن چتر پوشش بیمه ای تامین اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه موجب تحقق عدالت اجتماعی می شود.

عباس اکبری در جریان سفر به شرق این استان و در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن ارائه برخی آمار و ارقام، گزارشی از عملکرد تامین اجتماعی استان و اقدامات صورت گرفته در زمینه ارایه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان ارائه کرد.
وی از اجرای طرح ۳۰۷۰ با رویکرد توسعه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی سخن به میان آورد و گفت: طرح 3070 با هدف تبدیل 30خدمت حضوری به 30 خدمت غیرحضوری برای کاهش سالانه 70 میلیون مراجعه حضوری به واحدهای تامین اجتماعی در حال اجراست که تاکنون 20 خدمت در قالب این طرح رونمایی شده است.
اکبری تصریح کرد: این اقدام سازمان تامین اجتماعی برای توسعه خدمات الکترونیکی در شرایط شیوع کرونا، مراجعه حضوری مردم به شعب را کاهش جدی می‌دهد که علاوه کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی جامعه تحت پوشش را نیز در پی خواهد داشت.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان داشتن نگاه ویژه نسبت به کرامت جامعه هدف و ارایه خدمات مطلوب به آنها را به عنوان سیاست مهم این اداره کل برشمرد.
وی جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان میناب را جمعیتی بالغ بر ۶۶هزار نفر اعلام کرد.
اکبری با بیان اینکه گسترده شدن چتر پوشش بیمه ای تامین اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه موجب تحقق عدالت اجتماعی می شود، تصریح کرد: این سازمان گروه های مختلف مردم را در قالب بیمه های اجباری، اختیاری و خاص تحت پوشش قرار داده است.
مجید سلحشور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این دیدار گفت: توسعه تامین اجتماعی با پایداری اشتغال و رونق تولید در کشور گره خورده است.
وی افزود: در شرایط کنونی اقتصاد ‌کشور، کارآفرینان و کارگران، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و حتی ایجاد یک شغل هم مقدس است و ما باید در عرصه تامین اجتماعی، یار و یاور تولید کنندگان باشیم.
سلحشور خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم باید به بهترین شکل و با حفظ کرامت انسانی آنان انجام گیرد و در این امر باید همه دستگاههای اجرایی و خدمت رسان، تمام تلاش خود را بکار گیرند.