بايد از ظرفيت نيروهاي عملياتي تمام شهرستان هاي استان سیستان در مانور سيلاب 2 آذر ماه استفاده كرد
بايد از ظرفيت نيروهاي عملياتي تمام شهرستان هاي استان سیستان در مانور سيلاب 2 آذر ماه استفاده كرد
سکان نیوز : مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان سيستان و بلوچستان گفت: بايد از ظرفيت نيروهاي عملياتي ماهر تمام شهرستان هاي استان در مانور سيلاب 2 آذر ماه استفاده نمود و تنها به نيروهاي عملياتي فعال ناحيه جنوب بسنده نكرد.

به گزارش پايگاه خبري سکان نیوز، خليل عوض زاده در جلسه شوراي انسجام بخشي كميته مديريت بحران و پدافند غيرعامل صنعت آب و برق سيستان و بلوچستان كه در محل سالن جلسات آب منطقه اي اين استان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به برگزاري مانور بزرگ سيلاب 2 آذر ماه در جنوب شرق كشور و به ميزباني استان سيستان و بلوچستان، نياز است دستاوردهاي اين مانور احصا شود تا در شرايط بحران واقعي مديريت مناسبي داشته باشيم.

وي با بيان اينكه تمام اقدامات انجام شده در اين مانور رصد و ارزيابي مي شود گفت: نياز است تمام شركت هاي تابعه وزارت نيرو در استان با همكاري بيش از پيش در برگزاري هر چه بهتر اين مانور اقدام كنند.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان سيستان و بلوچستان بيان كرد: تهيه مستند و پوشش رسانه اي اين مانور بسيار مهم است و با هماهنگي روابط عمومي هاي شركت هاي تابعه وزارت نيرو در استان اقدام مناسب در اين زمينه انجام شود.وي تصريح كرد: توجه به اصول ايمني از ديگر نكات مهم قابل توجه در اين مانور است كه بايد به درستي دنبال شود.

تهيه مختصات قرارگيري هر شركت در منطقه مانور، استفاده از بهترين نوع ماشين آلات و تجهيزات لجستيكي، احصا برآورد حجم خسارات، برگزاري نشست و تعامل با تمام دستگاه هاي اجرايي دخيل در مانور و برگزاري مانوري در شأن اين استان از جمله ديگر نكات مهم مطرح شده مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان سيستان و بلوچستان در اين نشست بود.

همچنين جلسه كميته هاي پشتيباني و اطلاع رساني مانور 2 آذرماه با حضور دبير شوراي انسجام بخشي گروه پدافند غيرعامل، معاونين مالي و پشتيباني و مديران دفاتر روابط عمومي شوراي انسجام بخشي مجموعه صنعت آب و برق استان در محل سالن جلسات شركت برق منطقه اي برگزار شد.