بالغ بر 71 درصد انرژي مصرفي استان سمنان ،صرف كار توليد مي شود
بالغ بر 71 درصد انرژي مصرفي استان سمنان ،صرف كار توليد مي شود
سکان نیوز:مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان سمنان، اقدامات و فعاليت هاي اين شركت در عرصه خدمت رساني را تبيين و تشريح كرد.

به گزارش سکان نیوز/مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان سمنان ،سيدمحمد موسوي زاده به روز جهاني بهداشت حرفه اي و ايمني در سال 2020 اشاره كرد و گفت : شعار امسال اين روز جهاني، ” همه گيري جهاني را متوقف كنيم “، مي باشد و رعايت ايمني و بهداشت حرفه اي در محل كار ، مي تواند سلامت افراد را تضمين نمايد.
وي با عـنوان اين كه اين شـركت در حال حاضر به قـريب 400 هزار مشـترك برق در اسـتان خـدمات ارائه مي نمايد افزود : به لحاظ تعدادي؛ 76.5 درصد مشتركين استان در تعرفه خانگي ، 5.9 درصد عمومي ، 1.7 درصد كشاورزي ، 1.3 درصد صنعتي ، 14 درصد تجاري و مابقي هم مربوط به بخش روشنايي معابر است.
وي با بيان اين كه تركيب مصرف انرژي استان توليدي است اظهار داشت : بالغ بر 71 درصد انرژي مصرفي استان صرف كار توليد مي شود كه 52 درصد در بخش صنعت و 19 درصد هم صرف كشاورزي شده كه حدود 22.7 درصد بيشتر از ميزان ميانگين مصرف اين بخش در كشور است.
موسوي زاده به تلاش بي وقفه كاركنان اين شركت ، حتي در اين شرايط كرونايي اشاره كرد و يادآور شد : شركت توزيع برق در قالب يك دستگاه خدمت رسان به عنوان پيشخوان صنعت برق ارائه خدمات مي نمايد و با رعايت پروتكل ها و دستورالعمل هاي بهداشتي ، خدمات موردنظر به مردم ارائه مي شود.
وي همچنين اضافه كرد : به منظور تسهيل در ارائه خدمات و عدم مراجعه حضوري مردم به مراكز خدمت رساني اين شركت در شهرستان ها ، 22 خدمت در حوزه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب به صورت الكترونيكي، از طريق وب سايت شركت قابل دريافت است.
رئيس هيات مديره شركت توزيع برق استان با عنوان اين كه طرح ارزشمندي در اين شركت براي بهينه سازي و بازسازي حجم وسيعي از شبكه هاي برق از سال 89 طرح ريزي گرديده و هم اينك نيز ادامه دارد تصريح كرد : رزمايش هاي خدمت متعالي ، كار ارزنده اي است كه با شناسايي خطوط برق رساني و تاسيسات توزيع برق عارضه دار و فرسوده و بسيج نيروهاي عملياتي در سطح استان به اجرا در مي آيد و در سال گذشته ، 30 رزمايش به انجام رسيده و افزون بر 292 كيلومتر از شبكه ها بهسازي شده است.
وي از مشاركت مشتركين استان با صنعت برق به ويژه همكاري در طرح پيك سايي و مديريت مصرف برق تقدير كرد و بيان داشت : در سال قبل، 167 هزار مشترك خانگي استان ، الگوي مصرف را رعايت كرده و 12 ميليارد ريال پاداش خوش مصرفي به آنان پرداخت گرديده و با مشاركت مشتركان صنعتي ، تجاري ، كشاورزي ، تجاري ، اداري و سي ان جي ، مبلغ 21 ميليارد و 179 ميليون ريال پاداش همكاري، در صورت حساب برق مصرفي آنان اعمال شده است.
موسوي زاده خاطرنشان كرد : اجراي بيش از پنج هزار پروژه ي عمراني برق رساني با صرف اعتباري افزون بر 851 ميليارد ريال، از ديگر دستاوردهاي اين شركت در عرصه خدمت رساني در سال قبل محسوب مي شود.
وي اظهار داشت : اولويت دادن به پروژه ها بر مبناي توليد ، تسريع در ارائه خدمات ، بهبود و ارتقاي شاخص هاي عملكردي ، بهره گيري از يراق آلات و تجهيزات ساخت داخل و خريد كالاهاي ايراني جهت مصارف اداري، به عنوان مهم ترين برنامه ها در راستاي تحقق شعارسال در حوزه ماموريت اين شركت به شمار مي رود.

  • نویسنده : 1161