بازنگری در قانون کاربری ضروری است
بازنگری در قانون کاربری ضروری است
سکان؛ امام جمعه لاله آباد بیان داشت؛ اگر در قانون کاربری مازندران بازنگری نشود مازندران سرزمین اشغالی دیگر خواهد شد.

به گزارش سکان نیوز، امام جمعه بخش لاله آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل با اشاره به گذشت یک دهه از تشکیل این نهاد در این بخش ابراز داشت :جایگاه نمازجمعه جایگاه مقدسی است که نمی توان آن را به کسی نسبت داد
محسن شیخی اظهار داشت:مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید بر حضور مستمر و مداوم در این فریضه عبادی و سیاسی اهمیت داده و از این فرصت برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند.

وی ادامه داد:یکی از وظایفی که بر عهده ائمه جمعه است تبیین معارف اسلامی در جامعه بوده از این رو بایستی این موضوع در دستور کار تمامی ائمه جمعه قرار گیرد.

امام جمعه لاله آباد در بخشی دیگر از سخنانش به ظرفیتهای این بخش اشاره نمود و افزود علیرغم تخصیص بعضی از بودجه بسیاری از پروژه ها متاسفانه به علت غفلت برخی از مسئولین رها گردیده است و طولانی گردیده است.
شیخی افزود: بسیاری از پروژههایی که نیمه کاره رها می شوند و باعث مستهلک شدن بسیاری از پروژههای می گردد.

وی بیان داشت؛ از جمله دغدغه های این بخش نبود آنتن دهی و مشکل آب در دوبخش زراعی وشرب بوده است وبا توجه به پیگیری های صورت گرفته قرار است در اولین فرصت مشکل مرتفع گردد.
امام جمعه لاله آباد ادامه داد: ما در این بخش هم در زمان پربارانی وکم بارانی دچار مشکل هستیم و این در حالیست که بامکانیزه شدن دوسردهانه در این بخش مشکل را می توان حل نمود

وی با اشاره به انتقاد به قانون کاربری در مازندران عنوان داشت اگر قانون بازنگری در روستاهای مازندران صورت نگیرد مازندران در آینده نزدیک به سرزمین اشغالی دیگر تبدیل خواهد شد.
شیخی در پایان سخنانش گفت: بی تدبیری در قانون کاربری جای تاسف می باشد و در حال حاضر نباید قانون کاربری فقط برای قشر خاصی مخصوصا برای کشاورزان اجرایی گردد وبرای قشر خاصی دیگر که بادور زدن قانون تغییر کاربری صورت گیرد.