بازداشت 60 سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی مازندران
بازداشت 60 سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی مازندران
سکان نیوز/ جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری 60 سارق و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در طرح ضربتی پلیس آگاهی خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید موسی حسینی” با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله جدی با سارقان طرح ضربتی کنترل صنوف و مبارزه با سارقان و مالخران در سطح شهرستان هاي استان در دستور کار پلیس آگاهی استان و عوامل تجسس کلانتری ها قرار گرفت.

ویتصریح کرد: در این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی و به صورت همزمان در سراسر استان به مرحله اجر درآمد ، 60 متهم به سرقت و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند .

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک تن و 500 کيلو انواع کابل و سيم برق، 2 تن و 500 کيلو انواع آهن آلات، 5 بدنه و اتاق خودروهاي مسروقه، 3 موتورسيکلت مسروقه و 42 پلاک خودرو خبر داد و افزود: از دیگر کشفیات این طرح 5 تلويزيون، 6 تخته فرش، 9 دوچرخه، 14پروژکتور برق، 6 دستگاه دريل، 10 پمپ و کف کش ، 5 دستگاه انواع ابزار برقي اعم از بالابر، سنگ فرز، و لوازم خانگي بوده است.

سرهنگ حسینی از پلمب 7 واحد ضایعاتی و 4 واحد عرضه محصولات و لوازم یدکی دسته دوم خبر داد و افزود: در این طرح 24 واحد صنفی اخطار پلمب گرفتند.