بارش‌های رگباری و هوایی خنک مهمان هفته پایانی مرداد در مازندران/ احتمال آب‌گرفتگی معابر
بارش‌های رگباری و هوایی خنک مهمان هفته پایانی مرداد در مازندران/ احتمال آب‌گرفتگی معابر
سکان نیوز/معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا روزهای پایانی هفته جاری کماکان شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما و همچنین بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران خواهیم بود.

سکان نیوز/احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته به‌تدریج با شمالی شدن جریانات شاهد ابرناکی و رگبارهای پراکنده در برخی مناطق استان بودیم.
وی بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا روزهای پایانی هفته جاری کماکان حاکمیت استقرار جریانات مرطوب سطح زمین و عبور متناوب امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما و همچنین بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران خواهیم بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بارش‌ها در برخی مناطق استان به‌صورت رگباری خواهد بود احتمال آب‌گرفتگی در برخی معابر استان دور از انتظار نخواهد بود.
اسدی تصریح کرد: باتوجه به شرایط پیش‌بینی شده کشاورزان و شالیکاران طی این مدت باتوجه به پیگیری شرایط جوی داشته باشند تا نسبت به برداشت محصول خود برنامه‌ریزی کنند.
وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دما مربوط به ساری و دشت‌ناز با ۳۲ درجه و کمینه دما نیز مربوط به سیاه‌بیشه با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران از امروز تا روزهای پیش‌رو به‌صورت مواج پیش‌بینی شده و برای فعالیت‌های دریایی به‌ویژه شنا مناسب نیست.