بابل صاحب اولین‌ مجتمع تجاری، فرهنگی و‌ پاركینگ طبقاتی می شود
بابل صاحب اولین‌ مجتمع تجاری، فرهنگی و‌ پاركینگ طبقاتی می شود
سکان نیوز؛ مجتمع فرهنگی، تجاری و ‌پارکینگ طبقاتی استقلال با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال برای کاهش بار ترافیکی در منطقه پرتردد مرکز شهر بابل احداث می شود.

به گزارش سکان نیوز، پس از اجرای پروژه های متعدد و اثربخش از ابتدای سال 98 تاکنون ، اقدامی دیگر و تاثیرگذار از سید مجتبی حکیم شهردار بابل در مرکز شهر بابل رقم خواهد خورد.

در این مدت علاوه بر افزایش درآمد زایی، کاهش هزینه ها، استفاده از ظرفیتهای حاشیه شهر مانند بهره برداری از تالابها و موضوعاتی چون افزایش سرانه فضای سبز، جذب مشارکت های مردمی و بهره برداری از پروژه های اثر بخش و تاثیرگذاری همچون فاز پنج جاده ساحلی، ادامه بازگشایی فاز نهایی کمربندی شرقی دوم و … اکنون یکی از بزرگترین پروژه های تاریخ شهرداری بابل رقم خواهد خورد .

سیدمجتبی حکیم شهردار بابل اظهار داشت: برای اولین بار در شهر بابل پارکینگ طبقاتی احداث خواهد شد که اعتبار اولیه این پروژه مهم بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال میباشد

وی گفت:این پروژه مهم از نظر برخورداری اقتصادی و سطح بالای تردد شهروندان و وجود تعدد مراکز خرید می تواند بسیار ارزشمند و اثر بخش باشد.

شهردار بابل بیان داشت: بعد از هماهنگی و‌‌مکاتبات انجام شده، شهرداری بابل در فاز اول این پروژه جهت احداث سازه پارکینگ طبقاتی نسبت به انجام تشریفات قانونی طی فراخوان در دو نوبت از شرکتهای بزرگ کشور جهت همکاری دعوت نمود که در نهایت بعد از برگزاری مناقصه یکی از شرکتهای معتبر کشوری با رتبه یک ابنیه و تاسیسات برنده شد.

وی گفت:عملیات اجرایی این پروژه بعد از طی مراحل اداری و ‌قانونی حداکثر تا پایان ماه جاری آغاز خواهد شد.

حکیم افزود:این پروژه چند منظوره در زمینی به مساحت 2150 مترمربع و در مجموع بنا به مساحت ۱۸ هزار متر مربع احداث می شود که شامل ۷ طبقه روی همکف و زیر زمین میباشد.

طبقه اول تا ششم آن با کاربری پارکینگ و طبقه هفتم آن را به مجتمع فرهنگی و‌ سینمایی اختصاص دادیم.

قابل ذکر است که چنین مجتمع چند منظوره ای برای اولین بار در بابل احداث خواهد شد که میتواند نقش موثری در رونق شهر داشته باشد.