بابل در مسیر توسعه/ تفکرات انقلابی یک فرماندار کارساز می شود
بابل در مسیر توسعه/ تفکرات انقلابی یک فرماندار کارساز می شود
سکان نیوز؛ حضور میدانی مسئولان در بین مردم باعث ماندگاری نام آنان و مایه امید افزایی در میان مردم آن منطقه می شود.

به گزارش سکان، با شروع دولت سیزدهم و با انتخاب فرمانداری با تفکر و رویکردی انقلابی و با اقداماتی جهادی در شهرستان بابل  الگوی رفتاری جدید را در بین مدیران و مسئولان اجرایی شهر نهادینه کرد و با ایجاد وحدت و همدلی زمینه توسعه همه جانبه شهرستان بابل را کلید زد.

شهرستان بابل که به شهر بهار نارنج معروف است  در آخرین سرشماری با جمعیتی بالغ بر 530 هزار نفر جزء پرجمعیت ترین شهرهای مازندران می باشد که دارای ظرفیت های زیادی در حوزه های اقتصادی ، گردشگری و اجتماعی می باشد .

هر چند پيشينه تاريخي بابل نشان از تجاري بودن اين شهر دارد و تا قبل از اول آذر ماه 1310 اين شهر را بارفروش مي ناميدند و محل تردد تاجران و بازرگانان از سراسر ايران بوده اما امروز با وجود 17 مرکز دانشگاهی و با حضور دانشجويان از سراسر كشور در اين شهر به بابل ويژگي فرهنگي و علمي نیز داده است.

دکتر قاسم عزیززاده گرجی که در اسفند 1400 به عنوان فرماندار دولت سیزدهم در شهرستان بابل انتخاب و شروع به کار کرده است در چند ماه آغاز فعالیت خود با حضور میدانی در جمع مردم، تولیدکنندگان و صنایع  نشان داد با تفکر و رویکرد انقلابی برای رفع مشکلات شهرستان برنامه ریزی جدی و منسجم دارد.

برگزاری جلسات برای حل مشکلات صنایع و تولیدکنندگان در محل کارخانجات از جمله اقدامات ارزشمند این فرماندار جهادی می باشد که نشان می دهد برای توسعه اقتصادی شهرستان دغدغه دارد که امیدواریم این روند برای حذف برخی از بروکراسی های اداری برای کمک به تولید و اشتغال زایی بیشتر در شهرستان بابل ادامه داشته باشد.