بابایی کارنامی؛ 7 میلیون ایرانی فاقد هرگونه بیمه هستند
بابایی کارنامی؛ 7 میلیون ایرانی فاقد هرگونه بیمه هستند
سکان نیوز؛ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده توسط مسؤولان مربوطه 7 میلیون ایرانی فاقد هرگونه بیمه هستند.

علی بابایی‌کارنامی در گفت‌وگویی اظهار داشت : اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از بانک اطلاعات ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید کردند.

وی افزود: مسؤولان این بانک اطلاعاتی گزارشی درباره این بانک اطلاعاتی را به اعضای کمیسیون ارائه دادند که طبق گزارش‌های ارائه شده پیشرفت‌ها برای تکمیل این بانک اطلاعات از سوی وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی رضایت‌بخش بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده توسط مسؤولان مربوطه 7 میلیون ایرانی فاقد هرگونه بیمه هستند که باید هر چه زودتر تدابیر لازم برای این منظور اندیشیده شود.

بابایی خاطرنشان کرد: به دنبال تأکید مقام معظم رهبری برای این مشکل کمیسیون اجتماعی مجلس نشست‌هایی را با سازمان برنامه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بیمه همه افراد اعم از شاغل و بیکار در دستور کار خود دارد.

وی افزود: همچنین طبق گزارش ارائه شده به این اعضای کمیسیون در جریان این بازدید بن کالای حمایت معیشتی به 34 میلیون ایرانی پرداخت می‌شود.