بابایی کارنامی؛ پشت کوه، یکی از نمادهای مظلومیت منطقه چهاردانگه
بابایی کارنامی؛ پشت کوه، یکی از نمادهای مظلومیت منطقه چهاردانگه
سکان نیوز؛ نماینده مردم ساری و میاندورود بیان داشت؛ پشت کوه، یکی از نمادهای مظلومیت منطقه چهاردانگه است.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی بابایی کارنامی در حاشیه بازدید از روستاهای منطقه چهاردانگه (ارا، کوات، ولویه، پشرت، نرگس_زمین، نوکنده، اروت و…)، دهستان پشت کوه را یکی از نماد های مظلومیت چهاردانگه عنوان کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس که جهت پیگیری مشکلات مردم با همراهی تیم روستایی دفتر ارتباط مردمی و مسئولین استانی، شهرستانی و بخش وارد منطقه شد، در خصوص وضعیت بغرنج دهستان پشت کوه اظهار کرد: پشت کوه چهاردانگه یکی از نمادهای مظلومیت در شهرستان ساری است، که در طی این سال ها خدماتی که شایسته مردم منطقه باشد به آنها ارائه نشده است.

وی یادآور شد: مسئله دپو زباله در گویچاله یکی از ظلم هایی ست که در طی این سال ها به پشت_کوه شده است که خوشبختانه با مطالبه گری مردم و پیگیری های بنده، آقای زارعی و مسئولین جلوی دپوی زباله در این منطقه گرفته شده است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به نیروی کار و زیرساخت های کشاورزی در منطقه عنوان کرد: انشالله با پیگیری طرح مطالعاتی برای ساخت سد چرگت در چهاردانگه، کمک بزرگی به اقتصاد کشاورزی و تامین آب شرب مردم منطقه پشت کوه و کشاورزان پایین دست خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت چشمه باداب_سورت در خصوص درآمدزایی در این حوزه تاکید کرد: توسعه گردشگری روستایی، بوم_گردی، اکوتوریسم و تقویت زیرساختهای این حوزه از محورهای تامین درآمد پایدار و رونق کسب و کار در روستاهای این دهستان است.

دکتر بابایی کارنامی، پیگیری برای خرید آمبولانس و بهبود وضعیت بهداشت منطقه، ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی، ایجاد روشنایی به طول یک کیلومتر در ورودی منطقه و اجرای طرح هادی روستاها را، از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این بازدید در جهت رفع محرومیت زدایی منطقه پشت کوه عنوان کرد.

نماینده ساری و میاندورود در ادامه بازدید روستایی پیگیر مطالبه گری مردم عزیز نوکنده، نرگس زمین، اروت و… شد.

اهم دغدغه و مشکلات این روستاها، شن ریزی در مسیر جاده نرگس زمین به اروت ،آب شرب، بازنگری و تکمیل طرح هادی، روشنایی معابر و امکانات ورزشی بوده که پس از طرح این مسائل از زبان اهالی، مدیران دستگاه های حاضر در جلسه به طور مفصل توضیحات لازم برای رفع مشکلات مطروحه را ارائه دادند.