بابایی کارنامی؛ سیزده بدر امسال مردم مازندران در خانه بمانند
بابایی کارنامی؛ سیزده بدر امسال مردم مازندران در خانه بمانند
سکان نیوز؛ منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم با اشاره به نزدیک بودن روز طبیعت گفت: از مردم مازندران تقاضا می‌کنیم در این روز حتما در خانه مانده و سلامتی خود و خانواده‌هایشان را به خطر نیاندازند.

به گزارش سکان نیوز،  دکتر علی بابایی کارنامی در بازدید سرزده از طرح فاصله گذاری اجتماعی مبادی ورودی کلیجانرستاق، چهاردانگه ودودانگه ساری و در جریان قرار گرفتن مشکلات منطقه در طرح ملی مبارزه با کرونا، بیان داشت:باید مردم بزرگوار استان برای جلوگیری از شیوع بیشتر «ویروس کرونا» در منازل خود باقی بمانند.

وی افزود:خوشبختانه مسئولان پای کارند و اگر مردم رعایت و همراهی کنند، شاهد پیشرفت های خوبی در پیشگیری و درمان این ویروس مهلک خواهیم بود.

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم با قدردانی از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها اقدامات آنها را ارزنده توصیف کرد و گفت: امیدواریم با تلاش پرسنل فداکار بخش بهداشت و درمان از این روزهای سخت هر چه سریع تر عبور کنیم.

بابایی کارنامی با اشاره به نزدیک بودن روز طبیعت(13 فروردین) گفت: از مردم مازندران تقاضا می‌کنیم در این روز حتما در خانه مانده و سلامتی خود و خانواده‌هایشان را به خطر نیاندازند.