بابایی کارنامی؛ روز ۱۲ فروردین ۵۸ نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان ایران اسلامی است
بابایی کارنامی؛ روز ۱۲ فروردین ۵۸ نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان ایران اسلامی است
سکان؛ علی بابایی کارنامی بیان داشت؛ روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی در پاسداری از ثمره ارزشمند و سترگ انقلاب اسلامی بود که با مهر تایید اکثریت قاطع اقشار مختلف مردم ایران به انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران به صورت قانونی تثبیت شد.

به گزارش سکان نیوز؛ منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی بیان داشت؛ بی شک ۱۲ فروردین، یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در آن با رأی اکثریت و قاطع ۹۸.۲ درصدی مردم، نظام سیاسی کشور پس از سال ها تحمل رنج و اسارت، به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.
وی گفت: در این روز، مردم با لبیک به ندای امام و رهبر خود، پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و به ثمر رسیدن مبارزات انقلابی خود علیه نظام پلید پهلوی و تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را جشن گرفتند .

بابایی کارنامی گفت: ملت غیور، عزتمند و عدالتخواه ایران اسلامی ۴۱ سال است که با صبر و ایثار خود، دشمنی‌های نو به نو نظام سلطه را دفع می‌کند و به سوی قله پیشرفت و قدرت حرکت می‌نماید.

منتخب مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مردم سربلند ایران اندکی بعد از رأی به جمهوری اسلامی و در سال ۱۳۵۹ مقارن با آغاز جنگ تحمیلی چگونه بر سر انتخاب و عهد خود ماندند و حماسه ای را آغاز کردند که جهان را به شگفتی واداشت، گفت: رشادت ها، جانفشانی ها و ایثارگری ها پس از دفاع مقدس پایان نیافت و این چشمه ی جوشان و مسیر نورانی تا به امروز در دل تاریخ انقلاب ادامه یافته است.

بابایی کارنامی گفت: مصداق بارز این روزها، عزم ملی و جهاد بزرگ در مقابله با دشمنان تهدید کننده سلامت مردم است، اهمیت این اقدام ارزشمند زمانی بیشتر درک می شود که بدانیم مسئولان و ملت ایران از دل بحران ها، رزمایش های همه جانبه ای برای رسیدن به اهداف والا برنامه ریزی و اجرا می کنند.

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی  بیان داشت؛به فضل الهی با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام و عمل مجاهدانه فرزندان ملت به زودی شاهد سربلندی بیش از پیش ایران عزیز خواهیم بود.