بابایی کارنامی؛ بانک ها پدر ملت را درآوردند/با مافیاها برخورد کنید/صندوق های بازنشستگی حیاط خلوت باندهای سیاسی شد
بابایی کارنامی؛ بانک ها پدر ملت را درآوردند/با مافیاها برخورد کنید/صندوق های بازنشستگی حیاط خلوت باندهای سیاسی شد
سکان نیوز؛ علی بابایی کارنامی در صحن علنی مجلس گفت؛ بانک ها پدر ملت را درآوردند/با مافیاها برخورد کنید/صندوق های بازنشستگی حیاط خلوت باندهای سیاسی شد.

به گزارش سکان ، نماینده مردم ساری و میاندورود در صحن علنی مجلس که به عنوان مخالف صحبت کرده بود اظهار داشت: بنده به عنوان یک کارگر روستا زاده از حوزه انتخابیه ساری و میاندورد به مجلس یازدهم راه یافتم و ما مخالف برنامه های شما نیستیم اما نگرانیم از وضعیت حال کشور هستیم.

وی خطاب به رئیس جمهور دولت سیزدهم بیان داشت: کی و چه زمانی می خواهید تورم افسارگسیخته را مهار کنید .

رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم با بیان اینکه در عدالت مزدی برای کارگران برنامه ای ارائه نشده است، اظهار داشت: آقای رئیسی! در برنامه شما برای کارگران این سرزمین برنامه کاربردی ارائه نشده است. باید برای عدالت استخدامی در دستگاه‌های دولتی برنامه کاربردی ارائه شود. در حوزه مسائل مالی دولت شما بر اساس چه مدلی کار را می‌خواهید به پیش ببرید؟ غیر از این است که باید از اقتصاددانان دعوت به همکاری کنید؟

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال، سرمایه‌گذاری و فرمانده پیگیری این بحث مهم را اعلام نکرده‌اید، آقای رئیسی! در بحث کاهش ضریب جینی و ایجاد عدالت اجتماعی باید برنامه علمی و کاربردی کوتاه مدت و میان مدت ارائه شود.

بابایی کارنامی در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد روستا با چه مدلی می خواهد اجرا شود، گفت: اقتصاد روستایی یعنی اقتصاد مقاومتی که رهبری فرمودند و بر ان تاکید دارند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی بیان داشت؛ بانک ها پدر ملت را در آوردند و تعارض منافع دارند، مدیران ارشد بانک مرکزی به همراه بانک های خصوصی منابع را گرفتند و کاخ ها در تهران ساختند اما اقتصاد روستاها را نابود کردند.

نماینده مردم ساری و میاندورود افزود؛در بحث مبارزه با مافیای فولاد،دارو ، خودرو و مافیای واردات برنج که در مقابل کشاورزان زجر کشیده در روستاها ظلم می کنند برنامه ای ارائه نشده است.
بابایی کارنامی افزود؛ در مدیریت پسماند استانهای شمالی، گیلان و مازندران و گلستان برنامه ای ارائه نشده است که امیدواریم هرچه زودتر توجه ویژه به آن شود.
این نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت؛ صندوق های بازنشستگی شده است حیاط خلوت بعضی از باندهای سیاسی و دولت ها شده است، آیا میدانید در همین صندوقهای بازنشستگی و شستا برخی از مدیران بالایی پنجاه میلیون تومان حقوق دریافت می کند ولی کارگران آن در حال نابود شدن است.