بابایی کارنامی؛ افزایش توان تجهیزات دفاعی کشور اقتدار و امنیت ایجاد می کند
بابایی کارنامی؛ افزایش توان تجهیزات دفاعی کشور اقتدار و امنیت ایجاد می کند
سکان نیوز؛ نماینده مردم ساری گفت: افزایش توان تجهیزات دفاعی کشور اقتدار و امنیت ایجاد می کند و این نیز باعث خواهد شد که دستگاه دیپلماسی ما هم در سطح بین الملل حرف برای گفتن داشته باشد و با دست پر وارد مذاکرات شود.

علی بابایی کارنامی در گفت و گویی، به رونمایی موشک نقطه زن قائم 114 نیروی زمینی سپاه اشاره کرد و گفت: رونمایی از تجهیزات نیروی زمینی سپاه پاسداران نشات گرفته از گفتمان « ما می توانیم» است و در واقع با همه تحریم های اعمال شده علیه کشورمان به چنین دستاوردهای عظیمی دست پیدا می کنیم.

نماینده مردم ساری و میانرود در مجلس افزود: با وجود همه تحریم هایی که علیه ما اعمال شده، اما بارها ثابت کرده ایم که می توانیم در اوج قله های پیشرفت بایستیم؛ بنابراین ساخت تجهیزات دفاعی از سوی سپاه پاسداران افتخاری برای کشورمان است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تاکید کرد: توانمندی های نیروهای مسلح به دلیل اتکا به استعدادها و دانشمندان کشورمان بوده است؛ بنابراین چنین موضوعی نیز باید سرلوحه اقدامات مسئولان قرار بگیرد و آن را به سمت اقتصاد، سیاست و … سوق دهیم تا دیگر شاهد مشکلات نباشیم.

وی بیان کرد: افزایش توان تجهیزات دفاعی کشور اقتدار و امنیت ایجاد می کند و این نیز باعث خواهد شد که دستگاه دیپلماسی ما هم در سطح بین الملل حرف برای گفتن داشته باشد و با دست پر وارد مذاکرات شود.

بابایی کارنامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها پیشرفت چشم گیری داشته و چنین اتفاق مهمی نیز به دست توانمند دانشمندان کشورمان رقم خورده است؛ بنابراین وقتی به توانمندی های داخلی اعتقاد داشته باشیم و جوانان مستعد در عرصه های گوناگون را به کار گیرم کشور مسیر پیشرفت را بیش از پیش ادامه خواهد داد.