بابایی کارنامی؛ اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای رویداد 2022 ساری
بابایی کارنامی؛ اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای رویداد 2022 ساری
سکان نیوز؛ نماینده مردم ساری و میاندورود از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای رویداد 2022 و قول مساعد وزیر برای اعطای تسهیلات برای زیر ساخت های گردشگری در چهاردانگه، دودانگه و کلیجانرستاق، رودپی و... خبر داد.

دیدار دکتر بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود با دکتر عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در نشست با عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مازندران به عنوان پایتخت گردشگری و میزبانی کشورهای عضو اکو در سال ۱۴۰۱ یاد کرد و به موضوع گردشگری و نقش بسزای آن در رشد اقتصادی در شهرستان ساری و میاندورود پرداخت‌

دکتر بابایی کارنامی به مرمت و باسازی بافت تاریخی و میراثی شهر ساری، احداث پارک جنگلی در منطقه کوهدشت، طرح ساماندهی ساحلی، احداث اسکله دریایی در نوار ساحلی گهرباران میاندورود نیز اشاره کرد‌.

نماینده مردم ساری و میاندورود از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای رویداد 2022 و قول مساعد وزیر برای اعطای تسهیلات برای زیر ساخت های گردشگری در چهاردانگه، دودانگه و کلیجانرستاق، رودپی و… خبر داد و افزود: وزیر محترم در این نشست قول حمایت از جاذبه های گردشگری همچون باداب سورت، دریاچه میانشه و الندان و سایر جاذبه های گردشگری ساری و میاندورود را داده است.

دکتر بابایی کارنامی همچنین از قول مساعد وزیر جهت سفر به مازندران طی یک یا دو ماه آینده خبر داد.

نماینده ساری و میاندورود در پایان به دکتر ضرغامی تاکید کرد: با کمک و همکاری اصولی ایشان و مسئولان دیگر می توان وضعیت کالبد شهر و روستاهای شهرستان های ساری و میاندورود را با نگاه ویژه به گردشگری بهبود بخشید.