ایجاد 175 هزار و 900 شغل توسط کمیته امداد در سال 98
ایجاد 175 هزار و 900 شغل توسط کمیته امداد در سال 98
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از ایجاد 175 هزار و 900 شغل توسط کمیته امداد برای مستضعفین تا پایان بهمن ماه سال 98 خبر داد.

سکان نیوز،عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به نشست امروز اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نشست امروز کمیسیون در ساختمان کمیته امداد و با حضور رئیس این سازمان برگزار شد.

وی افزود: ‌در این جلسه رئیس کمیته امداد گزارشی از عملکرد مجموعه تحت امر خود به اعضای کمیسیون اجتماعی ارائه کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بختیاری در این نشست گفت که کمیته امداد تا پایان بهمن 98 به میزان 175 هزار و 900 شغل برای مستضعفین ایجاد کرده که در ماه اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا، با مشکل اعطای تسهیلات توسط بانک‌ها مواجه شدیم و به همین خاطر نتوانستیم کار را ادامه دهیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: بر اساس گفته رئیس کمیته امداد هدف این سازمان؛ ایجاد 200 هزار شغل در سال 98 بود که به دلیل بروز مشکل ذکر شده این هدف محقق نشد.

وی افزود: در این نشست، رئیس کمیته امداد عنوان کرد 30 میلیارد تومان اعتبار از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته بود تا در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور به مستضعفان کمک شود که این کار انجام شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بنده در طول 8 سالی که در کمیسیون اجتماعی بودم همواره برای کمک به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به طور کل مستضعفان تلاش و پیگیری مجدانه‌ای داشتم.

عزیزی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه رئیس کمیته امداد با اهدای لوحی به نمایندگانی که در دوره دهم نمایندگی آنها به پایان می‌رسد، از آنان تقدیر و خداحافظی کرد.

  • نویسنده : مانی