ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران در ایستگاه آخر
ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران در ایستگاه آخر
سکان نیوز؛ رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت : بزودی با اعزام هیات کارشناسی مجمع تشخیص مصلحت نظام کار تصویب منطقه سه گانه ویژه آزاد تجاری در مازندران نهایی خواهد شد.

سردار مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگاران افزود: پرونده ایجاد منطقه سه گانه آزاد تجاری در مازندران طی جلسه مشترک استاندار و رئیس مجمع نمایندگان مازندران و معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق آزاد تجاری کشوربا دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد.

وی با اشاره به نظر مساعد مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آزادی فعالیتهای تجاری در قالب مناطق آزاد افزود: در این جلسه مقرر شد هیات کارشناسی اعزامی از مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار هیات فنی و تخصصی مجمع نمایندگان و استانداری مازندران گزارش فنی و عملیاتی در خصوص ظرفیت های مورد نظر برای راه اندازی مناطق آزاد تجاری سه لکه ای شامل امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر را تهیه و ارائه کند.

سعادتی با اشاره به تجلیل دبیر مجمع نمایندگان از وحدت نظر استاندار و نمایندگان مازندران در پیگیری تصویب مناطق آزاد گفت: در صورت تهیه و تدوین بموقع گزارشات کارشناسی، پرونده مناطق آزاد تجاری مازندران بزودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بسته خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر قابلیت های ممتاز این استان در عرصه اقتصادی یادآورشد: باتوجه به فراهم بودن توسعه تبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق بنادر مازندران ، ایجاد منطقه آزاد تجاری در این استان گام بلندی در ارتقا توانمندیهای اقتصادی کشور قلمداد می شود.

نماینده مردم بابل گفت: استفاده از مزیت های اقتصادی مارندران در برنامه هفتم توسعه شتاب خواهد گرفت .

سعادتی با تاکید بر نقش محوری مردم در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی خاطر نشان کرد: برنامه های توسعه برای پیشرفت مازندران در برنامه هفتم ،مردم محور تدوین می شود.