اولويت توزيع برق هرمزگان،تامين برق و روشنايی جزيره لارك است
اولويت توزيع برق هرمزگان،تامين برق و روشنايی جزيره لارك است
سکان نیوز:سرپرست شركت توزيع نيروي برق استان هرمزگان طي بازديد از تاسيسات برق جزيره لارك از نزديك روند توليد و توزيع برق در اين جزيره را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سکان نیوز/مهندس عليرضا رنجبر در بازديد از فيدرهاي توزيع برق جزيره از سرويس و تعميرات اساسي مولدهاي برق لارك به منظور افزايش راندمان و كاهش استهلاك اين مولدها خبر داد.
مهندس رنجبر همچنين در بازديد از نيروگاه جزيره لارك اظهار داشت: با توجه به رطوبت بسيار بالاي جزيره و فرسودگي سريع تاسيسات، تدوين دستورالعمل هاي نوين علمي جهت ارايه برنامه مناسب به منظور كاهش مشكلات و همچنين تعويض قطعات و نوسازي تاسيسات طبق برنامه مذكور در اولويت قرار دارد.
وي همچنين در بازديد از پروژه درحال احداث گردشگري اين جزيره گفت: باتوجه به اهميت اين پروژه در سطح ملي ، تامين برق و ايجاد روشنايي آن جزو مهمترين اقدامات در سال جاري است.
سرپرست توزيع برق هرمزگان اظهارداشت: با همكاري يگان هاي نظامي مستقر در جزيره لارك، مولدهاي برق اختصاصي واحدهاي نظامي در ساعات اوج مصرف تابستان به منظور كاهش پيك بار شبكه، وارد مدار توليد برق مي شوند و مقرر شد در تعامل با تمامي مشتركان براي عبور از پيك بار تابستان اقدام شود.