انگاره‌های معرفتی مکتب امام خمینی(ره) الگوی حیات‌بخش و جاودان انقلاب است
انگاره‌های معرفتی مکتب امام خمینی(ره) الگوی حیات‌بخش و جاودان انقلاب است
سکان نیوز؛ عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دهه سوم عروج غم‌بار امام روح الله همچنان با الگوی رهبری معمار کبیر انقلاب به حرکت پرشتاب خود ادامه می‌دهد.

به گزارش سکان نیوز؛ ‏علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع عاشقان امام راحل افزود: مقام معظم رهبری به‌عنوان خلف رشید امام امت، انقلاب اسلامی را همچنان با الهام از آموزه‌های وحیانی رهبر کبیر نظام اسلامی به پیش می‌برند.
‏وی یادآور شد: بعد از ارتحال جانسوز امام، ابعاد کینه‌توزی و دشمنی‌های استکبار و دسائس مخالفان انقلاب علیه نهضت انبیایی پیر جماران گسترده‌تر شد و روند شتابان توطئه‌های دشمنان به سرکردگی آمریکا ضد انقلاب و مردم کشورمان همچنان ادامه دارد.

کریمی‌فیروزجایی گفت: بعد از رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب مقام رهبری بعنوان عمود اصلی خیمه مسلمین از تاج مرصع عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران در برابر اهریمنان و معاندان دین ستیز با کارنامه‌ای درخشان و افتخارآمیز صیانت کرده و پرچم پیروزی و سرافرازی ایران را همچنان در اهتزاز نگه داشتند.

‏این مسؤول از جوانان بعنوان امیدهای درخشان رهبری در گام دوم انقلاب نام برد و با اشاره به پیشتازی آنان در حفظ دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ هوشیاری جوانان مومن و با انگیزه برای مقابله با تهاجم فرهنگی سازمان یافته دشمنان تابلودار نظام و انقلاب تأکید کرد.
وی افزود: انگاره‌های معرفتی مکتب امام راحل الگوی حیات‌بخش و جاودان انقلاب شناخته می‌شود که باید با اهتمام در خور نیروهای انقلابی و جوانان حامی اندیشه‌های تابناک ولایت و امامت حراست شود.
کریمی‌فیروزجایی عنوان کرد: همان‌گونه که رهبر حکیم و بصیر انقلاب بدرستی بیان کردند این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و عشق به امام و ولایت فقیه بعنوان حبل‌المتین انقلاب همواره در دل‌های عاشقان امام و رهبری فروزان است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا زمانی که ایران اسلامی با تابلوی امام راحل و پرچمداری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حرکت پر شتاب خود در مسیر ترسیمی ادامه می‌دهد از پیچ‌های تند و تنگناهای فراوان بسلامت عبور خواهد کرد و هراسی از گردنه‌های سخت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام اندیشه ولایت فقیه اصل همه اصل‌ها در همه عصرها است و باید با پشتیبانی همه‌جانبه از سنگر ولایت و رهبری تداوم ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در جامعه تضمین کرد.