انقلاب ما با دین و ایمان قوام دوام  گرفته است
انقلاب ما با دین و ایمان قوام دوام  گرفته است
سکان نیوز؛ سردار علی اکبرنژاد از فرماندهان دوران دفاع مقدس از لشکر ویژه ۲۵ کربلا در بیستمین یادواره ۳۰شهید بحرارم شرقی شهرستان بابل با اشاره به اراده آهنین شهدا بیان داشت؛ شهدا با دستان خالی وهمتی استوار به مبارزه با صدام آمده بودند.

به گزارش سکان، فرمانده دفاع مقدس اظهار داشت :دفاع مقدس نماد برتری ایمان با شیطان است ونشان می دهد که شهدا به تکلیف خود نگاه می کردند وبدون توجه به امکانات دشمن به تکلیف امام خود توجه می کردند وبه تعهد خود با امامشان فکر می کردند.

وی افزود :شهدا هرچه را که داشتند وبالاترین سرمایه اشان را که جانشان بود در کف اخلاص گذاشتند وبا دشمن مبارزه کردند وما فرماندهان نیز برای این مردم هم از جانمان خواهیم گذشت.

سردار اکبرنژاد در بخشی دیگر از سخنانش بیان داشت :درست است که بدون معاش دینداری امکان پذیر نیست اما با صبر و پایداری می شود از مشکلات عبور کرد فقط لازم است که شهدا را الگو سازیم مسئولین ما هم باید با الگوسازی این شهدا به فکر آسایش ورفاه مردم باشند.

این مقام مسئول عنوان داشت؛ شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستندآنان در مسابقه مال ودنیای ومسئولیت وقدرت نیستندبلکه حسرت تمام فرماندهان ما آن است تا آرزو کنند که شهید شوند تا از شرمندگی خانواده شهدا در بیاییند.

وی تصریح کرد:اگر باور وایمان واعتقادشهدا نبود هیچگاه نمی توان در آن وضعیت سخت با دستان خالی دوام آورد.

اکبرنژاد گفت:مردم باید بدانند که در مقابل خناسانی که در گذشته هم باعث شدند تا امامان جام زهر را بنوشند ومی خواستند در برجام نیز رهبرمان دوباره جام زهر را بنوشد ولی باید بدانند که ما شهدایی غیرتمندو با ایمان را در مسیر انقلاب داریم مردان بزرگی که پشتبان انقلاب اسلامی ما هستند وانقلاب ما را با ایمان واعتقادشان تداوم بخشیده اند.

وی ادامه داد حیات شهدا حیات الهی است ودرک آن برای ما امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: تکریم مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است که برگزاری یادواره‌های شهدا می تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد؛ چراکه توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه جلب می‌کند.

وی اضافه کرد: اجر و پاداش مادران و همسران شهدا قطعا کمتر از شهدا نیست چرا که این یادگاران شهدا سال‌های سال با سختی و مرارت زندگی کردند، ودر ایثار گری کمتر از شهدا نیستند.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت دشمنان انقلاب خودشان اظهار می دارند که ما ساعت ها ویا ماهها در اتاق فکرمان روی موضوعی کار می کنیم ودر حالیکه رهبر انقلاب با یک سخنرانی تمام معادلات ما را برهم می زنند واین شهدا نیز در چنین مکتبی درس ایثارگری را آموخته اند که حال ایران نه تنها در مرزهای خویش بلکه هزاران کیلومتر بیشتر از مرزهای خویش درحال بسط اسلام می باشد.