انقلابی‌گری در عمل/مدیری که بیمه دانا را متحول کرد
انقلابی‌گری در عمل/مدیری که بیمه دانا را متحول کرد
سکان نیوز؛ در دیدارهایی که رهبر معظّم انقلاب با مردم و مسؤولان نظام داشته‌اند، معظّم‌له تأکید ویژه‌ای بر لزوم صیانت از شور انقلابی، حفظ روحیه انقلابی، انقلابی عمل کردن و انقلابی‌گری داشته‌اند.

به گزارش سکان، «همّتتان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی و البتّه عقلانی و فکورانه در همه‌ی عرصه‌های مدیریّتی ان‌شاءالله به وجود بیاید.» ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ این بخش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در نخستین دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم، در واقع طرح یک سرفصل و جهت‌گیری اساسی برای دولت جدید، کارگزاران قوه‌ی مجریه و مجموعه‌ی دستگاه دولت بود. در واقع حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «بازسازی انقلابی مدیریّت اجرایی کشور» را به‌عنوان یک مطالبه‌ی کلان از دولت سیزدهم مطرح ساختند.

اما حرکت بر ریل انقلاب و انقلابی عمل کردن در عرصه‌ی مدیریت کشور نیازمند روحیه انقلابی و عزم و اراده مستحکم است؛ روحیّه‌ی انقلابی «معنایش این است که یک انسان انقلابی، شجاعت دارد، اهل اقدام است، اهل عمل است، ابتکار می‌ورزد، بن‌بست‌شکنی میکند، گره‌گشایی میکند؛ از چیزی نمیترسد، به آینده امیدوار است، به امید خدا به سمت آینده‌ی روشن حرکت میکند.

یک مدیر انقلابی با نگاه و برنامه‌ریزی هدفدار و بر اساس جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سعی می‌کند کلیه منابع موجود اعم از منابع انسانی، مالی و تجهیزات را به بهترین نحو به خدمت بگیرد تا ضمن جلوگیری از هدر رفتن سرمایه بتواند بهترین برنامه را جهت تحقق اهداف انقلاب اجرایی کند.

طبق بررسی های سکان نیوز یکی از مدیرانی که توانسته با مدیریتی انقلابی و روحیه جهادی تحولی اساسی در بیمه دانا و صنعت بیمه ایجاد کنند، دکتر ابراهیم کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا می باشد که با خلاقیت و طرح های مبتکرانه و فنی توانسته در پیشبرد اهداف عالیه شرکت و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم موفق عمل کند.

این شرکت پس از اجرایی شدن طرح‌های موفق مهردانا ، رفاه دانا و جان دانا که به تازگی در صنعت بیمه، گسترش یافته، خدمت جدید دیگری نیز در حوزه سلامت به خانواده‌‌ها ارائه می‌کند که به طرح “مهرسلامت” شهرت یافته است.

طرح مهرسلامت دانا به منظور پوشش بیمه ای برای آحاد جامعه علی الخصوص افراد شاغل در موسسات،کارگاهها و فروشگاهها واعضائ صنوف، کانونها و ساکنین مجتمع های مسکونی، خانواده ها و… ازسوی شرکت سهامی بیمه دانا با حدود نیم قرن تجربه درحوزه بیمه‌های اشخاص ارائه می‌گردد .

دراین طرح پوشش‌های بیمه‌های متنوعی ازقبیل بستری دربیمارستان شامل درمان طبی وجراحی‌های عمومی و تخصصی، زایمان، رفع عیوب انکساری چشم (لیزیک )، آزمایشات، دارو ویزیت، دندانپزشکی و…ارائه می‌گردد.