انتقاد فرماندارویژه بابل از اداره کل ورزش و جوانان مازندران
انتقاد فرماندارویژه بابل از اداره کل ورزش و جوانان مازندران
سکان؛ دکتر عزیززاده گرجی با گلایه از اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت؛ متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان در حوزه جوانان برنامه ای ندارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه ستاد تسهیل امور جوانان شهرستان بابل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب در خصوص جوانان بیان داشت؛ مقام معظم رهبری نقش جوان را نقش تمدن ساز در جامعه اسلامی می دانند.

وی اظهار داشت؛ در طول 44 سال انقلاب هر جا به جوانان اعتماد کردیم کارهای موثری صورت گرفت.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه همین جوانان، جنگ تحمیلی 8 ساله را اداره کردند، گفت؛ بخشی از آسیب های امروز فاصله گرفتن از نیروی های جوان است.

وی اظهار داشت؛ دستگاه های اجرایی شهرستان فضا را برای حضور جوانان فراهم کنند و در تقویت نسل جوان و میدان داری آنها اقدامات شایسته ای داشته باشند.

معاون استاندار فرماندارویژه شهرستان بابل در ادامه با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان مازندران در حوزه جوانان گفت؛ متاسفانه فکر می‌کنیم با تغییر ساختارها مشکل جوانان حل می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با بیان اینکه واژه جوانان از تابلو اداره کل ورزش و جوانان مازندران برداشته شود، افزود؛ اداره کل در حوزه جوانان باید پاسخگو باشد که چه اقداماتی در این حوزه انجام داده است.

وی گفت؛ رویکرد دولت سیزدهم میدان دادن به جوانان است ولی متاسفانه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران در حوزه جوانان برنامه ای وجود ندارد.