انتصابات جدید در توزیع برق مشهد
انتصابات جدید در توزیع برق مشهد
سکان نیوز؛ در جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد که با حضور مهندس رمضانی مدیرعامل و اعضای این شورا برگزار شد و مدیر امور تدارکات،مشاور مدیرعامل، مدیر امور مهندسی و مدیر دفتر تمرکز وجوه و مدیریت درآمد منصوب شدند.

به گزارش سکان به نقل از دفتر روابط عمومی، در این جلسه مهندس رمضانی برگزاری نشست های کاری و جلسات را در این شرکت بسیار دوستانه همراه با چالش دانست و گفت: چالش های جلسات کاری ما با محبت و برادری همراه است و از تعارض شدید خبری نیست ضمن اینکه بغض و کینه ای در جلسات وجود ندارد و این برای ما لذت بخش و ارزشمند می باشد.

مهندس رمضانی ایجاد چنین فضایی را مرهون ذات خوب همکاران، با سواد و کاربلد و از همه مهم تر وجود بارگاه امام رضا (ع) دانست و گفت: این فضا و حالت را باید حفظ کنیم چرا که اگر جلسات مغرضانه برگزار شود به نتایج لازم و خوب نخواهیم رسید.

وی با اشاره به انتصابات جدید گفت: در این انتصابات علاوه بر مشورت با افراد صاحب نظر، موضوعات دیگری نظیر سوابق، نمرات کلینیک مدیریت، رفتار، فعالیت ها و تجربه همکاران مدنظر قرار گرفته است.

وی در خاتمه خواستار اجرای نظام جانشین پروری بین همکاران شد و افزود: با توجه به بازنشستگی برخی همکاران باید به جانشین پروری توجه کرد تا دچار خلل نشویم.

این گزارش حاکی است در این جلسه مهندس حسین معرفی به عنوان مدیر امور تدارکات، معصومه عرب به عنوان مشاور مدیرعامل، مهندس محمود نیایی منش به عنوان مدیر امور مهندسی و محمد محمدی سوران به عنوان مدیر دفتر تمرکز وجوه و مدیریت درآمد منصوب شدند.