انتخاب اصلح راهی برای مشارکت حداکثری/موج مردمی در حمایت از فاطمی
انتخاب اصلح راهی برای مشارکت حداکثری/موج مردمی در حمایت از فاطمی
سکان نیوز؛ انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره خبرگان رهبری به قدری اهمیت دارد که شاکله 45 ساله نظام می‌تواند با این انتخابات دنبال شود.

به گزارش سکان، امنیت، سلامت، رقابت، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، پنج رویکرد تخطی ناپذیر نظام اسلامی در تمام انتخابات بوده است.

سریع ترین، امن‌ترین و قانونی‌ترین راه برای ایجاد وضعیت مطلوب، انتخاباتی است که منجر به رسیدن به هدف شود.

در مشارکت آفرینی که انجام می‌دهیم باید بصیرت افزایی برای رسیدن به انتخاب اصلح را هم داشته باشیم چرا که دشمن برای اینکه انتخابات را بی رونق کند همه کار خواهد کرد و وظیفه ما است که به آنها بپردازیم.

نکته‌ای که در مشارکت آفرینی مهم است آگاهی‌بخشی، بصیرت افزایی و تبیین معیارهای اصلح است و باید تبیین معیارهای اصلح را جدی بگیریم

از دیدگاه مقام معظم رهبری اصلح کسی است که ضد فساد وضد فقر باشد، به فکر دنیا و آخرت و معیشت و فرهنگ مردم باشد، دارای کفایت مدیریت، روحیه جهادی باشد.

با نزدیک شدن به 11 اسفندماه روز مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس ، رقابت بین نامزدهای انتخابات در شهرستان بابل داغ شده است و با برگزاری جلسات مختلف در حال معرفی برنامه های خود به مردم می باشند.

یکی از نامزدهای این دوره از انتخابات دکتر احمدفاطمی از حقوقدانان برجسته کشور می باشد که به دلیل محبوبیت خاص این چهره مردمی و سیاسی در شهرستان بابل در مدت کوتاه شروع فعالیت خود توانست موج جدیدی از حمایت ها را به سمت سبد رای خود سوق دهد.

روند فعالیت دکتر فاطمی در این روزها به شکلی می باشد که پیش بینی می شود این نامزد انتخابات مجلس باعث افزایش مشارکت مردم حوزه انتخابیه شهرستان بابل در پای صندوق های رای شود.