امنیت و اقتدار امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان است
امنیت و اقتدار امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان است
سکان نیوز؛ معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با سردار سرافراز خدابخش حسن نیا از جانبازان مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر گفت: آسایش ، امنیت و اقتدار امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان است و همه باید در راستای تکریم و تجلیل از این گذشت و فداکاری سر تعظیم فرود آوریم .

به گزارش سکان، سردار ناصر اصلانی ضمن بیان رشادتها و دلاوریهای شهدا و جانبازان حوزه مبارزه با مواد مخدر در این دیدار گفت: دیدار ما با خانواده شهدا و جانبازان، عزم و همت ما را در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان دوچندان می کند و در حقیقت با دیدار خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز روحیه گرفته و عزم خود را برای تداوم مبارزه و جهاد جزم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: جانفشانی و فداکاری سرداران، مجاهدان و سربازان ایثارگر در عرصه مبارزه با مواد افیونی و خانمان برانداز مواد مخدر و روانگردانها ضامن سلامت و امنیت پایدار جامعه است .

معاون مقابله با عرضه ستاد از جانفشانی ها و ایثار سردار سرتیپ دوم پاسدار خدابخش حسن نیا در راه مبارزه با اشرار مسلح تقدیر کرد و گفت: افتخار جانبازی در عرصه مبارزه با مواد مخدر و در این جهاد مقدس افتخاری بزرگ و جاودانه است و ما قدردان این ایثار و فداکاری هستیم.

سردار اصلانی در ادامه لوح تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از جانفشانی ها و ایثارگری جانباز سرافراز سرتیپ دوم پاسدار خدابخش حسن نیا را تقدیم ایشان کرد.

در بخشی از لوح تقدیر دکتر اسکندر مومنی دبیرکل ستاد آمده است: توفیقات جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقابله با تهدیدات و توطئه های گوناگون نتیجه جانفشانی و مجاهدت های فرزندان فهیم و فداکار این سرزمین می باشد که برای مقابله با توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی که جوانان عزیز کشور را مورد هدف و تهدید قرار داده از عزیزترین موجودی خویش یعنی جان خود مایه گذاشته اند نتیجه این ایثارگری ها تقدیم هزاران شهید و جانباز در عرصه مبارزه با مواد مخدر است و البته این نبرد هوشمندانه همچنان ادامه دارد.

در بخشی دیگر از این لوح آمده است: اینجانب برای جنابعالی که با اقدام مجاهدانه خود نقش موثری در پیشبرد اهداف جهاد مقدس مبارزه با مواد مخدر ایفاء نموده اید سلامتی و توفیق روز افزون در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
گفتنی است در این مراسم احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، کریمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نوشهر، شهرام دسترنج مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر و جمعی از مدیران وکارشناسان حضور داشتند.