امانتدار بیمه‌شدگان و ملزم به مدیریت حرفه‌ای منابع هستیم
امانتدار بیمه‌شدگان و ملزم به مدیریت حرفه‌ای منابع هستیم
سکان؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ما به‌عنوان امانتدار منابع مردم، شرعاً و قانوناً وظیفه داریم نهایت تلاش خود را برای حفظ، صیانت و مدیریت حرفه‌ای منابع متعلق به ذی‌نفعان تأمین‌اجتماعی به کار گیریم.

میرهاشم موسوی با تأکید بر اهمیت موضوع حفظ و مدیریت حرفه‌ای منابع متعلق به بیمه‌شدگان گفت: مردم ایران و مخاطبان و ذی‌نفعان سازمان تأمین‌اجتماعی، مردمی شریف هستند و ما به‌عنوان امانتدار منابع مردم، شرعاً و قانوناً وظیفه داریم نهایت تلاش خود را برای حفظ، صیانت و مدیریت حرفه‌ای منابع متعلق به ذی‌نفعان تأمین‌اجتماعی به کار گیریم.

براساس این گزارش، وی افزود: به‌عنوان امانتدار مردم نباید اجازه دهیم حتی ریالی از منابع سازمان تأمین‌اجتماعی که در حکم حق‌الناس است جز در مسیر توسعه خدمت به ذی‌نفعان به‌کار گرفته شود یا خدای ناکرده ضایع شود چراکه باید در این دنیا و در دنیای آخرت پاسخگوی عملکرد خود در زمینه مراقبت از حق‌الناس باشیم و اگر منابع در اختیار را درست و حرفه‌ای مدیریت کنیم، می‌توانیم خدماتی مناسب و مطلوب به مردم ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مورد ظرفیت‌های ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مراغه نیز گفت: در پلی‌کلینیک مراغه برای توسعه خدمات با مشکل محدودیت فضای فیزیکی مواجهیم و یکی از راه‌های توسعه خدمات در این مرکز درمانی این است که جایی مناسب برای استقرار شعبه تأمین‌اجتماعی مراغه که در حال حاضر به همراه مرکز درمانی این شهر در یک ساختمان واحد استقرار دارند، پیدا کنیم.
وی افزود: در مورد توسعه خدمات درمان، رویکرد ما مشارکت و همکاری با وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی در مورد ایجاد ظرفیت‌های درمان بستری در مناطقی است که حسب سطح بندی خدمات، نیاز به توسعه خدمات در سطح خدمات بستری داریم. در قالب ایجاد مراکز درمانی بستری مشترک با وزارت بهداشت و درمان، می‌توانیم مشکل تأمین نیروی انسانی متخصص درمان را نیز که در حال حاضر یکی از مشکلات بخش درمان تأمین‌اجتماعی است، حل کنیم.