امامی؛ مشارکت حداکثری در انتخابات فرصت جهش برای کشور خلق می‌کند
امامی؛ مشارکت حداکثری در انتخابات فرصت جهش برای کشور خلق می‌کند
سکان نیوز؛ رئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران گفت: حضور پرشور جوانان و اقشار مختلف در انتخابات نشانه اوج نشاط سیاسی در کشور است.

عقیل امامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات صحنه تجلی اراده ملی در تعیین سرنوشت کشور است.
این فعال سیاسی با تاکید بر ضرورت تلاش برای همبستگی ملی در انتخابات افزود: اولین رسالت گروه‌های سیاسی و جریانات قانونی در کشور خلق مشارکت حداکثری در انتخابات است.
امامی انتخابات را فرصت جهش کشور بسوی بالندگی دانست وافزود: وجود سلایق متنوع و متکثر در عرصه رقابت‌های انتخاباتی بیانگر آزادی عمل سیاسی در کشور است.
رئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران با اشاره به تعدد ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخاباتی خاطرنشان کرد: شعار محوری هرمنزل یک ستاد که از سوی آیت الله رئیسی مطرح شد، بیانگر بلوغ سیاسی و رشد آرمانی جامعه در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی است.
این فعال اصولگرا با تاکید بر اتکا کشور به آرای عمومی گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات ضرورت اساسی برای پیشرفت کشور محسوب می شود.
امامی با اشاره به تعهد بالای مردم ایران اسلامی به آرمان‌های جاودان امام ورهبری گفت: انتخابات ۲۸خرداد ماه امسال صحنه خلق حماسه بی‌نظیر دیگری در ایران اسلامی خواهدشد.
این مسئول انتخاباتی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی وتاثیر آن بر میزان مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم ایران با اراده ایمانی خود هر تهدیدی را به فرصت جهش و پیشرفت تبدیل می کنند و در این زمینه نیز با رعایت کامل موازین بهداشتی انتخابات پرشوری را رقم خواهند زد.