امامی؛ راه اندازی بانک ایده در دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران
امامی؛ راه اندازی بانک ایده در دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران
سکان نیوز؛ رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم از ایجاد بانک ایده با هدف مشارکت نخبگان و جوانان دانشگاهی در عرصه‌ تصمیم سازهای راهبردی این استان خبر داد.

به گزارش سکان نیوز، عقیل امامی در گفت‌وگویی از ایجاد بانک ایده با هدف مشارکت نخبگان و جوانان دانشگاهی در عرصه‌ تصمیم سازهای راهبردی این استان خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این بانک، ایده‌های راهگشای نخبگان و جوانان انقلابی و با انگیزه استان در خصوص مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مسؤولان جمع‌آوری خواهد شد.
وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی نیروهای خلاق و ایده‌پرداز در عرصه تصمیم‌سازی‌های راهبردی افزود: تصمیم‌سازی بدون مشارکت جوانان و نخبگان تأثیرگذار در مسائل توسعه‌ای فاقد مبنای علمی است.

امامی گفت: در چارچوب مشورت پذیری از نخبگان و جوانان دانشگاهی چهار کارگروه مطالعات راهبردی، توسعه صنعت و معدن، کارگروه مطالعات کشاورزی، منابع طبیعی و انرژی و نیز آسیب‌شناسی و بازآفرینی هویت فرهنگی و اجتماعی در دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم فعال می‌شود.

وی تصریح کرد: روند توسعه استان در هم‌افزایی و هم‌گرایی کامل مجمع نمایندگان و مدیریت ارشد اجرایی مازندران با محوریت نماینده ولی فقیه در استان پیگیری می‌شود.

رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم وحدت و انسجام مثال‌زدنی ۱۲ نماینده فعلی مازندران در خانه ملت را فرصت چاره‌ساز برای حل مشکلات بنیادی این استان دانست و افزود: براساس تفاهم حاصله بین تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان رفع تنگناهای محوری توسعه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی و ملی و مطابق نقشه راه ترسیمی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از اختلاف نظر و تنگ‌نظری‌های ادوار گذشته در روند توسعه مازندران گفت: مفاهمه و وحدت نظر موجود بین ارکان توسعه استان در هیچ دوره‌ای سابقه نداشت و این مهم اساسی‌ترین مؤلفه پیشرفت و عدالت محسوب می‌شود.