اقدام جهادی حکیم/ افزایش سرانه فضای سبز در شهر بابل
اقدام جهادی حکیم/ افزایش سرانه فضای سبز در شهر بابل
سکان نیوز؛ شهردار بابل گفت: در جهت رضایتمندی، ایجاد آسایش و آرامش بیشتر شهروندان بابلی مصمم در جهت افزایش سرانه فضای سبز و سبزتر نمودن محیط شهری هستیم.

به گزارش سکان، اقدامات خوب شهرداری بابل در احداث بوستانهایی چون رضوانی، شهید سلیمانی، ۱۷شهریور، امام علی(ع) و … سبب افزایش نشاط اجتماعی و رضایت شهروندان شده است.

شهردار بابل اظهار داشت: فضای سبز نقش مهمی بر سلامت روان شهروندان دارد و جلوه و نمایی زیبا به شهر می‌بخشد و به شادابی و طراوت محیط می‌افزاید.

سید مجتبی حکیم گفت: در جهت رضایتمندی، ایجاد آسایش و آرامش بیشتر شهروندان مصمم در جهت افزایش سرانه فضای سبز و سبزتر نمودن محیط شهری هستیم.

وی افزود:برخی زمینهای شهری که از سالها قبل محل طمع برخی افراد و سودجویان شده بود را در یک حرکت جهادی به فضای مطلوبی در جهت احداث بوستان تبدیل کردیم.

شهردار بابل گفت: تعیین تکلیف این زمینها علاوه بر فرصت مناسب در جهت احداث مکانهایی همچون بوستانها و ایجاد فضای سبز و محیطی دلنشین و… می‌تواند دست خیلی از سودجویان را از دست اندازی به این موارد کوتاه نماید.

حکیم بیان داشت: نکته قابل توجه و خبری خوش برای شهروندان تعیین تکلیف زمینی است که در حاشیه جاده ساحلی محدوده پل موزیرج به مساحت ۱۵۱۷ مترمربع می باشد.

وی افزود: این زمین به طور کامل رها شده و به محل بزهکاری تبدیل شده بود که با پیگیریهای بسیار و کمک مسئولین قضایی در اختیار شهرداری قرار گرفت و در تلاش هستیم تا بوستان دیگری را در این منطقه احداث کرده و به شهروندان گرامی تقدیم نماییم.

لازم به ذکر است در حال حاضر بیش از ۴۵۰ کامیون خاک به زمین اضافه شد و در تلاش هستیم این بوستان را به بهترین نحو ممکن طراحی و احداث کرده و تا ماه‌های آتی در اختیار شهروندان قرار دهیم.