اقدام جالب خبرنگار پیشکسوت بابلی/گفت و گوهای اختصاصی با نام آوران شهر
اقدام جالب خبرنگار پیشکسوت بابلی/گفت و گوهای اختصاصی با نام آوران شهر
سکان نیوز؛ علی کفایی مهر خبرنگار پیشکسوت بابلی در اقدامی جالب با گفت و گو از 300 چهره نام آور و فرهیخته بابلی جلد اول کتاب خود را تکمیل کرد.

علی کفایی مهر خبر نگار پیشکسوت بابلی در گفت و گوی اختصاصی با سکان نیوز اظهار داشت: بمنظور استفاده بهینه و درست از شبکه های اجتماعی و مجازی که براستی در انتقال اخبار و شفاف سازی فرهنگ عمومی جامعه نقش بی بدیلی دارند نزدیک به دو سال قبل تاکنون و با همکاری و کمک پسر و عروس ام تصمیم بر آن گرفتم که کار جدیدی را اغاز کنیم که شاید در نوع خود در استان مازندران انهم با سبک تولید محتوا و بیان تاریخ شفاهی کم سابقه باشد.

وی گفت : چگونگی کار بصورت مصاحبه حضوری و گاها مجازی با نام اوران ‌‌، هنر مندان ، فرهیختگان ، ورزشکاران و پیشکسوتان بابلی و بابلی های مقیم پایتخت و حتی خارج از کشور انهم با تم استفاده از عکس و متن با نماهنگ در صفحه اینستاگرام است که خوشبختانه مورد استقبال علاقه مندان و هنر مندان بابلی قرار گرفت .

کفایی مهر همچنین گفت : از علاقه مندان و شهروندان بابلی که بنده را تشویق و مورد حمایت قرار دادند تشکر می گردد . چون براستی حمایت و راهنمایی و معرفی سوژه های جدید از سوی مخاطبین انگیزه کارمان را بیشتر می کند .

این استاد رسانه بیان داشت : شهر ستان بابل اقیانوسی از بزرگان علم و ادب و هنر و ورزش دارد که بنده شاید تاکنون توانسته باشم قطره ای از ان را معرفی بکنم و انشالله این روند در سال جدید هم ادامه خواهد داشت و سعی بر ان خواهیم داشت با حمایت علاقه مندان بابلی جلد اول کتاب گفتگو ها را که حدود ۳۰۰ گفتگوست، را به چاب برسانیم .

صفحه رسمی علی کفائی مهر خبرنگار پیشکسوت بابلی در اینستاگرام

https://instagram.com/alikafaeimehr?igshid=rtr2m1lepf5g