اقدامات دشمنان باعث شد که مردم در تجدید میثاق با انقلاب راسخ‌تر شوند
اقدامات دشمنان باعث شد که مردم در تجدید میثاق با انقلاب راسخ‌تر شوند
سکان؛ سخنگوی پیشین وزارت خارجه گفت: مردم حضور بی سابقه ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و اقدامات دشمنان باعث شد که ملت در تجدید میثاق با انقلاب راسخ‌تر شوند.

دکتر رامین مهمان‌پرست سخنگوی پیشین وزارت خارجه در گفتگویی بیان داشت: این مردم خیلی با شرف هستند که علی‌رغم همه فشارها، این چنین بیشتر از گذشته حضور بی سابقه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در مراسم ۲۲ بهمن امسال، افزود: جمعیتی که من دیدم در چند سال اخیر ندیده بودم. مردم ما در طول ۴۴ سال گذشته همواره وفاداری خود را به انقلاب، آرمان‌های آن و همین‌طور رهبری ثابت کرده اند.

مهمان‌پرست تصریح کرد: دشمنان ما افراد نادانی هستند. آنان با اقداماتی که انجام می‌دهند، موجب راسخ‌تر شدن مردم در تجدید پیمان با انقلاب می‌شوند. آنان موجب می‌شوند مردم دوباره وارد صحنه شوند.

سخنگوی اسبق وزارت خارجه با اشاره به نا آرامی‌های چند ماه اخیر در کشور، اذعان داشت: ناآرامی‌هایی در چند ماه گذشته داشتیم که البته بخشی از آن به خاطر مشکلات مردم است، اما در عین حال دشمنان خارجی و عوامل آن‌ها و کسانی که جایگاه و هویتی ندارند، تصور می‌کنند که مردم به خاطر مشکلات اقتصادی، دست از آرمان‌های خود بر می‌دارند.

وی ادامه داد: این یک اشتباه بزرگ است و آن‌ها بارها و به ویژه در چند روز اخیر و حتی شب گذشته، مرتکب این اشتباه شدند.

مهمان‌پرست گفت: در برنامه شب گذشته شاهد بودیم، چند نفر از جمله رضا پهلوی و مسیح علی نژاد و حامد اسماعیلیون و… در آمریکا جمع شدند تا به اسم ایجاد ائتلاف با یکدیگر، دنبال سرنگونی نظام باشند. این افراد درک صحیح و کافی از مردم ما ندارند. آنان در خارج نشسته و در حالی‌که مشغول تفریحات و فساد اخلاقی خود هستند، از آنجا می‌خواهند برای مردم ما نسخه بپیچند.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه تاکید کرد: مردم پای آرمان‌های خود هستند و مسئولین نیز باید این مردم را ببینند. حضور بی سابقه مردم، همه برنامه ریزی های دشمنان را خنثی می‌کند.

مهمان‌پرست تصریح کرد: دشمنان تصور می‌کنند که الان زمینه آماده شده تا آنها نقشه‌های خود را پیاده کنند، در حالی که مردم با این جمعیت انبوهی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، یک بار دیگر به رهبری انقلاب لبیک گفتند.