افزایش سودآوری بیمه معلم در سه ماهه سال جاری
افزایش سودآوری بیمه معلم در سه ماهه سال جاری
سکان؛ معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم با اشاره به کنترل هزینه‌های مالی و اداری این شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: سود شرکت در سه‌ماهه اول سال جاری به بیشتر از ۸.۴ میلیارد تومان رسید که این رقم از افزایش سودآوری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

یوسف مقدمی معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم ، ضمن تشریح عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: شرکت بیمه معلم در راستای کنترل و مدیریت هزینه‌های خود در سال ۱۴۰۲، موفق شده است هزینه‌های اداری و عمومی خود را در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به میزان ۳۸.۹ درصد کاهش دهد.

مقدمی با بیان اینکه سود شرکت در سه‌ماهه اول سال جاری بیشتر از ۸.۴ میلیارد تومان است، گفت: این در حالی است که سود شرکت در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۷.۸ میلیارد تومان بوده که نشان‌دهنده افزایش سودآوری این ۳ ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم در ادامه به اقدامات این شرکت جهت مدیریت وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بالای مطالبات معوق سنواتی، نسبت به تقویت و فعال‌سازی مدیریت وصول مطالبات و احیای کمیته وصول مطالبات، اقدام گردیده که در ۵ ماهه سال جاری بخش عمده‌ای از مطالبات وصول یا تعیین تکلیف شده است.

مقدمی در پایان اذعان داشت بیمه معلم برنامه‌های مدونی را جهت اصلاح ترکیب پرتفوی، وصول مطالبات و حرکت در مسیر سرمایه گذاری‌های سود‌آور در دستور کار قرار داده است.