افزایش حدود اختیارات شعب، اقدامی موثر در عملکرد نمایندگان
افزایش حدود اختیارات شعب، اقدامی موثر در عملکرد نمایندگان
سکان نیوز؛ رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی با اشاره به رشد فروش ۸۳ درصدی نمایندگان شعبه آپادانا گفت: این شعبه در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده محوری، ارتباط خود را با نماینده‌ها افزایش و برنامه‌های توانمندسازی نماینده‌ها را طراحی و اجرایی کرده است.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، فرشته جوادی- رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی که مهمان بیست و هشتمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی به میزبانی ناصرالدین اسلامی‌فرد بود، با اشاره به ابلاغ پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی در سالجاری، خاطرنشان کرد: نماینده در شعبه آپادانا با تاکید بر استراتژی نماینده و شعبه محوری به عنوان اصلی‌ترین حلقه فروش شرکت شناخته می‌شوند و در راستای ارتقاء نمایندگان برنامه‌های آموزشی و هماهنگی با نمایندگان این شعبه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: ارتباطات شعبه با نمایندگان به صورت دوسویه است و این موضوع با تاکید بر فناوری اطلاعات اجرایی شده که استراتژی‌های شرکت را نیز مدنظر قرار داده است.
جوادی با بیان اینکه افزایش حدود اختیارات به نمایندگان و فروش تاثیرقابل توجهی در عملکرد شعب و نمایندگان داشته است، گفت: با افزایش حدود اختیارات شعب در ارائه برخی مجوزها، فعالیت نمایندگان بیش از پیش رشد داشته است.

رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی خاطرنشان کرد: فعالیت مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی نیز تاثیر قابل توجهی در عملکرد نمایندگان و شعب داشته است و این در حالی است که سهم نمایندگان شعبه آپادانا از فروش این شعبه در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۸ درصدی همراه بوده و فروش نمایندگان در مدت مذکور رشد ۸۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

جوادی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرداد و گفت: دوره‌های توانمندسازی نمایندگان شعبه آپادانا در قالب کارگاه‌های آموزشی برای اولین بار در حال برگزاری است و در این دوره‌ها بیمه‌نامه و خسارت‌های رشته‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این رویداد دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، شرکت بیمه رازی در فضای رسانه‌ای و میزان انتشار اخبار رتبه اول در بین شرکت‌های صنعت بیمه را از آن خود کرده و این در حالی است که تنها در آذرماه بیش از ۱۳۰۰ خبر از این شرکت در رسانه‌ها منتشر و بازنشر شده است.

او در انتها از آغاز دومین چالش اینستاگرامی نماینده‌ها از شب یلدا خبر داد و گفت: در چالش قبلی که با استقبال نمایندگان همراه شد و بیش از ۴۷۰ نفر در آن شرکت کردند، صفحات نمایندگان چهره جدیدی به خود گرفت و امید است در این دوره نیز صفحات جدید و جذابی به بیمه گذاران و مشتریان معرفی شود.

در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی فرشته جوادی- رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی، اهدا شد.

گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.