افتتاح ۲ پروژه عمرانی موقوفات به ارزش ۱۰ میلیاردی به مناسبت دهه فجر در مازندران
افتتاح ۲ پروژه عمرانی موقوفات به ارزش ۱۰ میلیاردی به مناسبت دهه فجر در مازندران
سکان نیوز:مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از افتتاح ۲ پروژه عمرانی موقوفات به ارزش ۱۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها دارای کاربری تجاری و مسکونی می‌باشد که موجب احیای موقوفات شده است.

به گزارش سکان نیوز/ابراهیم حیدری‌جناسمی فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان مازندران آذین‌بندی شدند.
وی از اجرای ویژه برنامه‌های ملی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در راستای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه‌های قرآنی به صورت مجازی برگزار و از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس امامزادگان برگزار خواهد شد.
حیدری عنوان کرد: در شب پیروزی انقلاب اسلامی مراسم لبیک یا امام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با سر دادن ندای الله اکبر در بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مراسم روز ۲۲ بهمن با حضور کارکنان اوقاف و امور خیریه مازندران سر سراسر استان، خادمین و هیأت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران به‌صورت خودرویی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از افتتاح ۲ پروژه عمرانی موقوفات استان به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های بابل و محمودآباد به ارزش ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: پروژه عمرانی موقوفه امیرمکرم شهرستان محمودآباد در ۴ طبقه و ۷ واحد منزل مسکونی در ۹۰۰ مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.
حیدری از افتتاح پروژه تجاری مسکونی موقوفه مولانا شهرستان بابل خبر داد و گفت: این پروژه در ۳ طبقه به مساحت ۴۵۰ مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.