افتتاح و کلنگ زنی ۳۳ طرح در دهه‌ فجر جویبار
افتتاح و کلنگ زنی ۳۳ طرح در دهه‌ فجر جویبار
سکان؛ فرماندار جویبار از افتتاح و کلنگ زنی ۳۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سکان، کمال رستمعلی به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر با همراهی چند تن از مدیران دستگاههای اجرایی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه دو طرح عمرانی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در این ایام کلنگ زنی می شود، گفت: در سطح شهرستان ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.
وی مهترین طرح های افتتاحی در این ایام را در حوزه های راه ، آب، ورزشی، سلامت و کشاورزی بیان کردو افزود:پروژه های تعریض و آسفالت محور پهناب ، سه راه میارکلابه لاریم به طول ۶ کیلومتر ،افتتاح مرکز جامع سلامت سراجکلا،افتتاح سالن ورزشی در روستای واسوکلا ،راه اندازی پروژه های مخابراتی و اصلاح شبکه فرسوده و مرمت و بهسازی آب بندان و تجهیز مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی و آبرسانی به روستاهای لاریم و بخش مرکزی دردهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
مقام عالی دولت درشهرستان به انتخابات پیش روی کشور در ۱۱ اسفند اشاره ای کردو افزود: ۷۹ شعبه اخذ رأی در جویبار پیش بینی شده است که شامل ۲۳ شعبه در جویبار ،۲۷شعبه در بخش مرکزی ، دوشعبه در شهر کوهی خیل، ۱۳ شعبه در بخش گیلخواران و ۱۴ شعبه اخذ رأی در بخش لاریم جویبارپیش بینی شده است .
رستمعلی خاطرنشان کرد: در مجموع ۵۸ شعبه اخذ رأی ثابت و ۲۱ شعبه اخذ رأی سیار برپا خواهد شد و قریب ۷۰۰ نفر در این شعبه مستقر و خدمت رسانی می کنند.