افتتاح اولین نمایشگاه و عرضه محصولات و ورکشاپ آموزشی با موضوع عفاف و حجاب در جویبار
افتتاح اولین نمایشگاه و عرضه محصولات و ورکشاپ آموزشی با موضوع عفاف و حجاب در جویبار
سکان ، اولین نمایشگاه و عرضه محصولات و ورکشاپ آموزشی با موضوع عفاف و حجاب با مشارکت فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار، سازمان فنی و حرفه ای ، اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی و ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار در گالری هنر مجتمع فرهنگی و هنری غدیر جویبار افتتاح شد.

به گزارش سکان نیوز فرماندار جویبار در افتتاح این مراسم در گفتگویی با اعلام اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار و با مشارکت چند دستگاه اجرایی برگزار شد، گفت: برگزاری این نمایشگاه جزو سلسه برنامه های فرهنگی بوده که در دوره جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار در حال تدبیر است .
کمال رستمعلی به برگزاري برنامه های متنوع فرهنگی در ساحل و روستاها اشاره کردو افزود: احیای سینما و احیای انجمن های ادبی که بسیاری از این انجمن ها سالها بود غبار فراموشی بر دامنشان نشسته بوداز دیگر اقدامات خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار در ماه های اخیر بوده است.

وی بیان کرد؛ برگزاری این نمایشگاه در کنار سایر اقدامات فرهنگی شهرستان معنا می شود وهمچنین فرصتی خواهد بود برای معرفی بانوانی که در حوزه تولید پوشاک و البسه با فرهنگ ایرانی اسلامی فعالیت دارند.
فرماندار جویبار خاطر نشان کرد: تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی بوده و از الگوها و مدهای غربی الگو نگرفته است و قیمت محصولات به مراتب نسبت به فروشگاه‌ها بهتر و مناسب تر است .
شعبانی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار این نمایشگاه به مناسبت ایام محرم و هفته عفاف و حجاب در گالری هنر این اداره برگزار شده است ، گفت: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب بصورت مشارکتی و با همکاری دستگاهای فنی و حرفه ای، اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار برپا شده است .
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگانی که در حوزه طراحی و لباس ایرانی – اسلامی فعالیت دارند شرکت داشته و این نمایشگاه تا پایان صفر و با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد در گالری هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار دایرخواهد بود.