اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران
اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران
سکان نیوز:رئیس پلیس راه استان مازندران از اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مهرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعداز ظهر روز جمعه ۴ مهرماه تا ساعت ۲بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۵ مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز گفت: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۳ و ۴ مهرماه از این محور ممنوع است .

قدمی همچنین اظهارکرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۴ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۲۰ تا ساعت ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکورمنوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت ها لغو می شود.