اعلام آمادگی کمیسیون اجتماعی برای رفع موانع قانونی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی
اعلام آمادگی کمیسیون اجتماعی برای رفع موانع قانونی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی
سکان نیوز/سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از ارائه گزارش دستگاه‌های مختلف از روند مقابله با آسیب‌های اجتماعی بر اساس شرح وظایفی که دارند و اعلام آمادگی این کمیسیون برای رفع موانع قانونی در این حوزه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

سکان نیوز/علی بابایی کارنامی در بیان دستورکار نشست نوبت بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه چهاردهم مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست آسیب‌های اجتماعی مختلف اعم از مشکل ازدواج جوانان، طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، کودکان کار و زنان بدسرپرست مورد بررسی قرار گرفت.
ضرورت اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاه‌های مسئول
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در این نشست بر ضرورت اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار اثرگذار در جهت کنترل این آسیب‌ها در سطح جامعه توسط دستگاه‌های مربوطه تاکید کردند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در نهایت قرار بر این شد که هر کدام از دستگاه‌های حاضر در این نشست، آسیب‌های اجتماعی مطرح شده را بر اساس شرح وظایفی که دارند، اولویت‌بندی کرده و نتیجه را در قالب گزارش در این کمیسیون ارائه دهند تا چنانچه در مسیر مقابله با این آسیب‌ها نیاز به اصلاح قوانین یا رفع خلاء قانونی وجود دارد از آنها حمایت کند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست رییس سازمان بهزیستی، معاون اجتماعی ناجا، رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و معاون اجتماعی شهرداری حضور داشتند.