اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر به مناطق عملیاتی جنوب
اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر به مناطق عملیاتی جنوب
سکان نیوز، رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا در خصوص جمع بندی اردوی راهیان نور از اعزام ۱۰ هزار ۶۳۲ زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: از ۱۷ اسفند سال گذشته اعزام راهیان نور آغاز و تا ۶ فروردین امسال ادامه داشت.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا در خصوص جمع بندی اردوی راهیان نور از اعزام ۱۰ هزار ۶۳۲ زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: از ۱۷ اسفند سال گذشته اعزام راهیان نور آغاز و تا ۶ فروردین امسال ادامه داشت.
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا با اعلام اینکه ۶۲۷۳ نفر به صورت اتوبوسی و گروهی، ۱۲۰ نفر به صورت کاروان دانش آموزی، و نیز ۲۲۹ نفر از طلاب بعنوان راویان و مبلغان کاروان‌ها اعزام شدند، افزود:۲۶۵۰ نفر در قالب خودرو‌های شخصی و خانوادگی به راهیان نور پیوستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه به تشکیل ستاد راهیان نور و بسترسازی برای اعزام زائرین، خاطرنشان کرد: باتشکیل ستاد، کمیته‌ها هم شکل گرفت. سامانه‌ای برای ثبت نام زائرین طراحی و علاقمندان برای ثبت نام در این سامانه اقدام کردند. از طرفی نیز تیم‌های پشیتبانی به سه اردوگاه مازندران در جنوب اعم از اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک، اردوگاه شهید شیرسوار در هفت تپه و اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر، اعزام شدند.
مجیدی با اشاره به شرایط کرونایی، از اعزام ۲۳ دستگاه امبولانس هم به راهیان نور خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در بخش سلامت نسبت به اعزام دکتر، بهورز و پرستار اقدامات خوبی صورت گرفت.
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا با اشاره به بسترسازی‌های صورت گرفته برای پذیرش زائرین شهدا، اضافه کرد:  نگاه جدید سازمان اردویی سپاه بر این است که اردوی راهیان نور مثل اعزام‌های عتبات عالیات در بیاید و همه مردم بتوانند از راهیان نور استفاده کنند؛ که امسال سپاه کربلا این امکان را فراهم کرد و حضور خودرو‌های شخصی در مناطق چشمگیر بود.
مجیدی از اعزام ۴۰۰ خادم الشهدا به مناطق عملیاتی جنوب هم خبر داد و افزود:خادمین در دو مرحله به راهیان نور اعزام شدند.