اطلس جدید اقتصادی کشور با محوریت مجلس رونمایی خواهد شد
اطلس جدید اقتصادی کشور با محوریت مجلس رونمایی خواهد شد
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس گفت؛ اطلس جدید اقتصادی کشور با محوریت مجلس شورای اسلامی رونمایی خواهد شد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت و گویی بیان داشت: در شرایط کنونی مصرف کالاهای داخلی و خودداری از واردات بی رویه راهبرد هوشمندانه و ضد تحریمی است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به شعار رونق و جهش تولید افزود: تحقق این شعار کلیدی رمز اساسی پیشرفت و بالندگی کشور است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ضعف فرهنگی در عرصه های گوناگون را از مشکلات پایه ای دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ به مثابه اکسیژن برای حیات انقلاب اسلامی است .

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی در گرو تقویت فرهنگ و تعالی اندیشه های ناب اسلامی است.

نماینده مردم بابل وابستگی را درد کهنه جهان سوم و اهرم فشار استکباری خواند و تصریح کرد: با تقویت انگاره های فرهنگی مبتنی بر آرمانهای امام و رهبری میتوانیم از فشارهای سنگین اقتصادی رهایی یابیم.
دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی راهبرد ایستادگی و مقاومت را سیاست هوشمندانه در برابر فشارهای ظالمانه استکبار دانست وافزود: پیگیری اهداف انقلاب در چارچوب اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های بالنده درون، شکست قطعی سیاست تحریم و فشارهای آمریکا و متحدانش را سبب می شود.

این نماینده مجلس اهمیت توجه به سازوکارهای فرهنگی در مقوله اقتصادی را یادآورشد و افزود: تغییر ذائقه فرهنگی مردم در عرصه اقتصادی راهبرد استکبار در مواجهه با انقلاب اسلامی است.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از کم توجهی به پتانسیل های قوی داخلی در تقویت سنگرهای اقتصادی انقلاب گفت: ایجاد قرارگاه عملیاتی در حوزه اقتصادملی نیاز حیاتی انقلاب است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم از طراحی مدل های موفق راهبردهای اقتصادی در کمیسیون های مجلس خبر داد و تصریح کرد: به زودی از اطلس جدید اقتصادی کشور با محوریت مجلس شورای اسلامی رونمایی خواهد شد.

کریمی فیروزجایی گفت: با کمک مراکز پرقدرت دانشگاهی، اساتید بسیجی و انقلابی مولفه های توسعه پایدار ملی ارائه خواهد شد.