اصلاح 397كيلومتر شبكه فشار متوسط و فرسوده توزيع برق در كردستان
اصلاح 397كيلومتر شبكه فشار متوسط و فرسوده توزيع برق در كردستان
سکان نیوز:مدير عامل شركت توزيع نيروي برق كردستان از اصلاح 397 كيلومترشبكه فرسوده برق در اين استان خبر داد

به گزارش سکان نیوز/هيوا لهونيان،مدير عامل شركت توزيع نيروي برق كردستان گفت: در طول سالهاي(97و98)397 كيلومتر شبكه فشار متوسط و فشار ضعيف فرسوده برق در استان كردستان اصلاح و بازسازي شده است..
وي در ادامه اظهار داشت: در جريان اصلاح و بهينه سازي شبكه ها طي دوسال اخير جمعا”692 دستگاه پست توزيع هوايي و زميني در كردستان بازسازي شده است.
وي اضافه كرد: اصلاح و بازسازي 34 كيلومتر شبكه فشار متوسط هوايي و زميني و 166 كيلومتر شبكه فشار ضعيف، از جمله اقدامات انجام شده در اين شركت بوده است.
وي افزود: سال98 (تعداد478) دستگاه پست توزيع هوايي و زميني اصلاح شد كه نسبت به سال 97 (123درصد) رشد داشت.
لهونيان با بيان اينكه تعداد 214 دستگاه پست توزيع زميني و هوايي هم اصلاح شد، تاكيد كرد: در اين مدت 49 كيلومتر شبكه فشار متوسط هوايي و زميني و 148 كيلومتر شبكه فشار ضعيف اصلاح و بازسازي شده است.
وي با بيان اينكه اصلاح شبكه توزيع برق با هدف استاندارد سازي شبكه،كاهش سرقت،ايجاد مبلمان شهري،افزايش قابليت اطمينان شبكه،كاهش مخاطرات ايمني و برق گرفتگي انجام مي شود، يادآور شد:در حال حاضر شركت توزيع نيروي برق كردستان بيش از 661 هزار مشترك در بخش هاي مختلف خانگي، صنعتي،كشاورزي،تجاري و عمومي دارد و در سال جاري برق رساني به تعدادي از روستاهاي زير 5 خانوار در دستور كار قراردارد.

  • نویسنده : 1161