اسلامی؛ التهاب سنگینی در بازار مسکن وجود دارد
اسلامی؛ التهاب سنگینی در بازار مسکن وجود دارد
سکان نیوز؛ وزیر راه و شهرسازی افزود: تولیدکننده و مصرف‌کننده باید با رعایت انصاف عمل کنند ما شاهد التهاب سنگینی در بازار مسکن هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی این التهابات کاهش یابد.

محمد اسلامی درباره قیمت سیمان  گفت: وزارت صمت تکلیف مشخصی جهت مدیریت بازار بر عهده دارد که این شامل همه اقلام مورد نیاز جامعه و البته مصالح ساختمانی هم است. امیدواریم این قیمت‌گذاری‌های سنگین سریع‌تر مهار شود و مدیریت درستی در بازار پیاده شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تولیدکننده و مصرف‌کننده باید با رعایت انصاف عمل کنند ما شاهد التهاب سنگینی در بازار مسکن هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی این التهابات کاهش یابد.

وی در ادامه در باره  ‌آنچه که در رسانه‌ها و فضای مجازی از قول اینجانب عنوان شد، گفت: شاید برداشت اشتباهی بود و از من سوال شده بود که در حوزه هوانوردی عمومی چه برنامه‌ای دارید.

اسلامی تصریح کرد: ما برخی فرودگاه‌ها را داریم که تقاضای استفاده آن کم است اما برای استفاده هوانوردی عمومی مناسب است و رئیس سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور در این باره مجوزها را صادر کرده‌اند و مؤسساتی هم وجود دارد و در این حوزه آموزش خلبانی هم داریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بسیاری از نقاط دنیا جنرال ایویشین خصوصی است، گفت: در حال حاضر در کشور ما در فرودگاه لار سرمایه‌گذار آمده و سرمایه‌گذاری کرده است و پروازهای برد کوتاه و ایرتاکسی راه‌اندازی شده است.

اسلامی  گفت: ما شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی زیادی داریم که هواپیماهای دو نفره و چهار نفره می‌سازند و کسانی هم هستند که این هواپیماها را در اختیار دارند، شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس ضوابطی این هواپیماها را طراحی و تولید کردند و ما هم برای گسترش آن منعی نداریم و جایی که سازمان هواپیمایی کشوری اجازه می‌دهد و تزاحمی با پروازهای دیگر نداشته باشیم مشکلی درباره ایرتاکسی و هوانوردی عمومی نداریم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: این هواپیماها دو تا شش نفره (غیر از خلبان و کمک خلبان) و یا کمی بیشتر است که می‌توانند مسافر سوار کنند و فعالیت داشته باشند.