استفاده از فناوری های نوین در جهت خدمت رسانی لازمه پویایی سازمان ها است
استفاده از فناوری های نوین در جهت خدمت رسانی لازمه پویایی سازمان ها است
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی کردستان گفت: بیمه شده و مستمری‌بگیر معترض به وضعیت استحقاق درمان خود، می‎تواند از طریق تماس با سامانه "1420" سازمان‎تامین‌اجتماعی نسبت به پیگیری موضوع اقدام نماید.

سید صلاح قریشی ضمن ارایه گزارشی از اهم اقدامات سازمان در کشور و استان، افزود: در راستای حذف تدریجی دفترچه درمانی و به منظور تسهیل در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران و افراد تحت تکفل آنان در کلیه مراکز درمانی اعم از ملکی و غیرملکی طرف قرارداد و همچنین کاهش مراجعه مخاطبین ذیربط به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان و ایجاد رضایتمندی، درگام نخست درج اعتبار دفترچه‌های درمانی حذف و اخذ استحقاق درمان از طریق سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شد.
وی تشریح نمود: از ابتدای خرداد ماه فرآیند تامین اعتبار دفترچه درمانی حذف و نیازی به مراجعه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفل آنان به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان جهت تمدید اعتبار دفترچه درمانی نخواهد بود. در این راستا بررسی و کنترل استحقاق درمان بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفل آنان ضمن رعایت اصول و قواعد بیمه‌ای در بخش سرپایی در کلیه مراکز درمانی اعم از: ملکی، غیرملکی طرف قرارداد و پزشکان، با استفاده از یکی از روش‌های جایگزین شامل ؛USSD ، Mobile App ، SMS و نرم افزارهای تحت وب medical.tamin.irوdarman.tamin.irانجام خواهد شد.
سید صلاح قریشی اعلام داشت : بیشترخدمات سازمان تامین اجتماعی در این سامانه تعریف شده است که بیمه شدگان و کارفرمایان این سازمان می توانند کلیه خدمات خود را از طریق سامانه eservices.tamin.ir انجام دهند.
مدیر کل تامین اجتماعی کردستان استفاده از فناوری های نوین در جهت خدمت رسانی را لازمه پویایی سازمان ها دانست و اذعان داشت: با توجه به تغییر فرهنگ عمومی و نیز پیشرفت تکنولوژی، فرآیندهای سنتی پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و سازمان تأمین اجتماعی با درک صحیح این موضوع در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به منظور ارتقا کیفت خدمات و جلب رضایتمندی هر چه بیشتر مراجعین گام برداشته و کاهش تردد درون شهری و صرفه جویی در وقت و هزینه ذینفعان را از جمله مزایای اجرای این طرح ذکر کرد.

قریشی ضمن تاکید بر انجام بهینه امور در سازمان و رعایت تکریم ارباب رجوع و اشاره به فرایند جدید انتصابات بر اساس شایسته سالاری و شایسته گزینی در سازمان تامین اجتماعی افزود : از زمان مدیریت دکتر سالاری مدیر عامل سازمان این فرایند به صورت فرایندی قانونمند و بر اساس ضوابط در حال اجراست و با اعلام فراخوان سراسری مبنی بر برگزاری آزمون تخصصی و عمومی برای انتصابات، آزمون سراسری مدیران آینده با شرکت و همکاری سازمان سنجش کشور در سال ۱۳۹۸ برگزار گردید وهم اکنون تمامی انتصابات در سطح مدیر کل، معاونین اداره کل، روسا و معاونین شعب و همچنین روسای ادارات اداره کل از بین ۲۰ نفر اول آزمون هر استان با معرفی به کانونهای ارزیابی و طی مراحل شایسته گزینی انجام می شود.