استاندار سمنان از کادر درمانی تامین اجتماعی تقدیر کرد
استاندار سمنان از کادر درمانی تامین اجتماعی تقدیر کرد
سکان نیوز؛ فرماندار شهرستان سمنان از خدمات و اقدامات ارزنده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: این مجموعه در موضوع کرونا بار سنگینی را از دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته است.

 

در دیدار دکتر سید مجتبی اکرم با نادر فخری فرماندار شهرستان سمنان که با همراهی دکتر بهمنش معاون خدمات درمانی دکتر پیوندی معاون خرید راهبردی و جمشیدی رییس اداره حراست مدیریت درمان سمنان انجام شد، دکتر سید مجتبی اکرم با تشریح گزارشی از روند ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان طی نه ماهه ابتدای سال گفت: استان سمنان وضعیت بسیار خوبی را در برخورداری از تعداد مراکز درمانی به نسبت سایر استانها دارد.

وی افزود: خدمات در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم به بیمه شدگان ارائه می شود که در بخش درمان غیرمستقیم سالانه حدود 2هزار و 500 میلیارد ریال در سطح استان خرید خدمت داریم.
مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با تشریح مختصری از اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا در مراکز درمانگاهی ملکی و بیمارستان شفا سمنان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تمام مراکز درمانی ملکی بویژه بیمارستان شفا با تمام قوا در مسیر پرخطر مقابله با کرونا در خدمت هم استانی ها بوده اند.
وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی به حجم بالایی از بیماران در سطح استان خدمات ارائه می کنند، اظهار داشت: عمده ترین مشکل مدیریت درمان استان کمبود نیروی پزشک متخصص بوده که این مهم نیازمند تعامل و همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان طرح نسخه نویسی الکترونیکی را اقدامی موثر و بسیار ارزنده در تعالی خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی عنوان کرد.
نادر فخری فرماندار شهرستان مرکز استان نیز ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی مجموعه ای خدمتگزار است.
فخری با بیان اینکه مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی بار سنگینی را از دوش دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مداوا و رسیدگی به بیماران کرونایی برداشته است، اظهار داشت: گزارش اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با کرونا نشان از کار ارزشمند کادر درمان تامین اجتماعی در دوران کرونا است که شایسته تقدیر است.
وی با تاکید بر اینکه انجام هر کاری برای رفع نارضایتی مردم ارزشمند است، تصریح کرد: برنامه ریزی منسجم و تصمیم گیری خوب عامل بسیار موثری در پیشبرد اهداف سازمانی است که این مهم در سازمان تامین اجتماعی به خوبی مشهود است.