استاندار جدید مازندران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد/ضرورت استانداری ویژه برای مازندران
استاندار جدید مازندران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد/ضرورت استانداری ویژه برای مازندران
سکان نیوز؛ نماینده سابق مردم بابل با اشاره به اینکه استاندار جدید مازندران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد، گفت؛ استانداری ویژه برای مازندران ضرورت دارد.

به گزارش سکان نیوز، حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده ادوار مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با اشاره به موقعيت منحصر به فرد و ویژه استان مازندران، گفت: ظرفیت های بسیار بالای استان مازندران در زمینه اقتصادی، گردشگری و کشاورزی منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه ظرفیت درياي خزر و قرار گرفتن در كريدور بين المللي شمال – جنوب و شرق به غرب ، توسعه همه جانبه همكاري هاي منطقه اي بسیار ضروری می باشد،گفت:بازار 300 میلیونی کشورهای همسایه استان مازندران ، صنعت قطعه سازی و ظرفیت گردشگری و کشاورزی در این استان برای ایجاد درآمد پایدار، مورد غفلت قرار گرفته که استاندار جدید باید این موضوعات را مدنظر قرار دهد.
نماینده سابق مردم بابل در مجلس از رئیس جمهور و وزیر کشور خواست مازندران را با نگاه ویژه بنگرند و جایگاه استانداری ویژه و با اختیارت کامل را حق مردم استان مازندران دانست.
حجت الاسلام ناصری در پاسخ به اینکه بهترین گزینه برای استانداری مازندران چه کسی است گفت: مازندران به استانداری احتیاج دارد که با داشتن روحیه جهادی و انقلابی و قدرت اجرایی بالا مجددانه پیگیر مشکلات استان باشد .
وی با اشاره به اینکه استاندار جدید باید دیدگاه کارشناسانه و مرد میدان و عمل باشد، افزود: از نظرات و پیشنهادات نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان استان در راستای توسعه و حل مشکلات بهره مند شود.