استاندار : بانک‌ها برای توسعه مازندران باید وارد میدان شوند
استاندار : بانک‌ها برای توسعه مازندران باید وارد میدان شوند
سکان نیوز- استاندار مازندران با بیان اینکه منابع دولتی محدود و باید با اولویت زیرساختی توزیع شود ، گفت : بانک‌ها برای توسعه مازندران باید وارد میدان شوند چون تنها راه جلوگیری از توقف توسعه اقتصادی استان ، همین راهکار است.

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان روز یکشنبه در شورای هماهنگی بانک های مازندران که در بابلسر برگزار شد ، افزود : در سال های اخیر اتفاقات خوبی در بخش های اقتصادی استان رخ داده است که یکی از ارکان آن همکاری شبکه بانکی بوده است .

وی با اشاره چالش های اقتصادی کشور به خاطر تحریم های ظالمانه و غیر بشردوستانه ، افزود: برای استفاده از ظرفیت های موجود ، اولویت بانک ها باید کمک به سرمایه گذاری در استان باشد.

استاندار مازندران گفت : متاسفانه ظرفیت دولتی برای پیشبرد برنامه های اقتصادی محدود است و نباید حوزه اقتصادی را با سرمایه گذاری دولتی محاصره کنیم و طبیعتا استفاده از توانایی بخش خصوصی و بیشتر از همه بانک ها ضروری است.

وی ظرفیت مالی بانک های مازندران را مناسب و توانمند توصیف کرد و افزود : باید مردم حضور بانک ها را در سطح اجتماعی و اقتصادی زندگی خود مشاهده و لمس کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که شیوع ویروس کرونا به بانک ها نیز خسارت جدی وارد کرده است ، گفت : متاسفانه تعدادی از فعالان شبکه بانکی بر اثر شیوع ویروس کرونا از دست رفتند و علتش هم ارتباط بانک ها با جامعه و ضرورت فعالیت در تمامی زمان ها است و مردم نیز همواره شاهد همکاری بانک ها بوده اند.

استاندار مازندران با بیان اینکه هنوز حضور بانک ها در توسعه استان مازندران به اندازه انتظار ملموس نیست ، افزود : امیدواریم از این پس شاهد همکاری بیشتر آنان برای پیشبرد برنامه های باشیم.